İlişkide, bizi niye muzdarip durumda bırakıyorlar, doğrusunu yapmak çok mu zor?

Evet , zor.
Hayır, kolay.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İlişkide, bizi niye muzdarip durumda bırakıyorlar, doğrusunu yapmak çok mu zor?

İçten gelen bir şeydir, yeterince istek veya heyecan yoksa çok normal
Esneklik yoksa zordur
Bence asıl zor olan “doğru”nun ne olduğuna karar vermek 🤷♀️ Herkesin doğrusu başka, beklentiler konuşulmayınca da iki taraf da kendini mağdur hissediyor. İletişim net olunca işler ciddi anlamda kolaylaşıyor. O yüzden ankette oyum: Hayır, kolay. 💬 Peki sence partnerlerin en çok nerede çuvallıyor, nerede “yahu bu kadar zor mu?” diyorsun? 🙃💕
Cevap
8Cevap
kişiye göre değişir.
Ilk seferinde doğrusunu yapana rastlamadım. Hep eğitim hep eğitim 🤭
Correct diye gösterilende doğru değil ayrıca kime göre?
Kolsuz biri değilsin ellerinle belinden güzelce kavrayıp sakinleş rahatla bana bırak diyip doğru pozisyona getirmen 3 saniye
İlgi bilgi, ve duygu yükü çok önemli. Çok basit bir mantik yürütme kafi.
Zormuş🙂
Onlara göre xor
Olur öyle
Üşeniyorlar
Zordur be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?