Çirkin ve bakımsız erkekler, güzel ve bakımlı kızları neden hâlâ aldatıyor?

Gerçek anlamda erkekler, kel, yüzleri kıllı, şekilsiz, kızlar aşırı bakımlı, güzel ama erkekler aldatıyor. Zaten bir kız aylık kendine ağda alırken bile saatlerini veriyor, makyajı, kıyafeti derken çok zor. Yani erkekler neyine güveniyor acaba anlamış değilim. Öz bakım desen yok, para desen yok, erkekler ne yaşıyor cidden ya?
Çirkin ve bakımsız erkekler, güzel ve bakımlı kızları neden hâlâ aldatıyor?
Cevapla