Ortamda benden 6 yaş büyük bir kadın (sevgilimin arkadaşının sevgilisi) sürekli bana ayak işi yaptırıp emirler verdi. Sevgilim ise 'Kız iş yerinde müdür, alışkanlıktır' diyerek onu savundu. Daha önce bu kadınla sevgilisi kavga ettiğinde, sevgilim 'Ona ulaşamıyoruz' diye 15 kişiyle beraber kapısına gitmeye kalkmıştı. O gün de sevgilim kıza diyor 15 kişi sana ulaşmaya çalıştık şimdi de o kadının olduğu fotoğrafı paylaştı, itiraz edince sen ne canım telefonu kapattı. Sizce sevgilimin bu tavrı normal mi, ben mi abartıyorum?
Güncellemeler
1 ay
Bişi yazın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgilinin tavrı hiç normal gelmedi bana, abartmıyorsun 💔 Şaka maka ortamda kimse kimseye emir yağdıramaz, hele sen onun sevgilininsin, misafirsin sonuçta. Sevgilinin buna ses çıkarmayıp kızın arkasında durması da büyük saygısızlık. Kendini ikinci plana atılmış hissetmen çok doğal. Onunla bu konuyu sakin ama net şekilde konuştun mu, sınırlarını açıkça söyledin mi? 🧠✨
Konuşmadım ne yapmalıyım
Onunla konuşmalısın aşkım 🧠✨ Sakin bi ortamda duygularını net anlat bence 💌
Ne deyim