
Bakalım eskiler unutulmuş mu? Ben gitmem, eskide kalan eski kalsın😇

Bakalım eskiler unutulmuş mu? Ben gitmem, eskide kalan eski kalsın😇
Gitmem. Çünkü sırf duygusal bir mesajla geri dönmek bana doğru gelmez; bitiren sebepler değişmediyse aynı şeyleri tekrar yaşamaktan başka bir şey olmaz.
Ferdi Özbeğen'in şarkısında da dediği gibi; "Dönsen bile dönsen bile bulamazsın beni bende, araya ayrılık girdi sen neredesin ben nerede.."
sözleri gayet açıklayıcı olurdu bence
Vay be sen söyleyince hatırladım adamı unutmuşum 😇
İnsan elinden gelenin fazlasını yapıp karşılığında defalarca koca bir boşluk bulunca, içine öyle bir soğuma düşüyor ki artık gelse de nerede gelmese de. Giden gidiyor kalan da zaten çoktan başka bir ben oluyor.
Sana katılıyorum ben de şöyle düşünüyorum olsaydı zaten eski olmazdı
Çok haklısın
Sana uçak bileti fotoğrafını gönderdiğimi hatırlıyor musun? Derim o zaten anlicakk
Seni bir kere kaybeden bir daha zor bulur 😂
Hala anlamadılar yaw 😅
Eic icin tesekur ederim
Ona sadece bunu atarım bilerek esmer olanı seçtim ona en çok bu yakışır diye 🖕🏿
Hahaha sevdim bu yanıtı 😂
😄😄
Teşekkürler 🌸
Ben eskisine kolay kolay dönmem ama itiraf ediyorum, çok duygusal ve samimi bir mesaj kalbimi bir tık titretir 😅 Yine de neden bittiğini hatırlar, mantığa sarılırım. Eski defterler bazen boşuna kapanmıyor 💔 Peki senin hiç “acaba dönsem mi?” diye düşündüğün biri oldu mu, yoksa hepsi net şekilde bitmiş dosya mı? 😇
Cevap
10Cevap
Hayır cehenneme gitsin
Duygusal bir mesaj atmaz ya o. Mesaj atsada "gelir misin?" demez "gel" der jfj onuda artık ne ben ne de o demez , o yol kapandı çoktan. herneyse sonuç olarak olmaz artık. İstemiyorum. 🙂
Yanıyor içim , eriyor içim eskisinden beter... gell gel sarışınım gel. gel sana aşığımmm gellll. Jfjj
gel gel gün ışığım gel , gel çok karışığım gel😂
Sana yazmadım jfj baska bir şey düşünerek yazdım. üzerine alınma 😂 yinede ricalar. Duygulanma çocuğum jfj duygulanıcak bir şey yok ortada 😅
Hahha sıkıntı yok
😂😂
eğer duygusal kopus tam anlamıyla gerçekleşmemişse geri dönülebilir. ama aradan seneler gecmis veya baska 3. kisiler girmiş o zaman hiçbir Manasi yok
Seni anlamamakta ısrar eden insanlara kendini açıklamayı bırakma kararı, koyabileceğin en özgürleştirici sınırdır.
Duygusal mesaj atması eski sorunları çözmez, gitmem.
Asla bir daha o hataya düşecek kadar enayi değilim başkalarını kandırsın o ben kanmam daha 🫠
yaşanılan ilişkinin boyutu ve bize yaşattıklarına bağlı bu.
Sevdiğim insan tüm samimiyetiyle arayıp gönlümü alırsa ona şanş verirdim.
Kervan yolda düzülürmüş
Yok anam yemezler
Eski sevgilim yok ki yorum yapamıyorum
Gitmem o beni çok kırdı
eski defterleri tekrar açmanın anlamı yok
Ay hoşt ulan derim djff
Asla, mümkün değil.
Giderdim sanırım
Yapma yanarsın Vala yazık olur sana
Adı üstünde eski gitmem yarabandı mıyım ben
Neyse ki ex im yok
Gitmem
Eski sevgilim yok
Olabilir
hadi ordan olur giderim
gitmemm
Hayır.
Gitmem
Gitmem
Gitmem, bana ne.
Hayır
Gitmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?