Ortamda sevgilim fotoğraf çekindi ve arkada da ortamda dakika biz kız çıkmış, ben de kız niye gözüküyor sadece başka kimse niye yok, 2 niz düşmüşsünüz sil dedim, o da silmedi ben sildim. Ben çok mu kıskancım?
1 ay
Ortamda sevgilim fotoğraf çekindi ve arkada da ortamda dakika biz kız çıkmış, ben de kız niye gözüküyor sadece başka kimse niye yok, 2 niz düşmüşsünüz sil dedim, o da silmedi ben sildim. Ben çok mu kıskancım?
Cevap
4Cevap
Abartma sende istersen
🙄sildim valla bana küfür etti sildim için
Hiç bir açıdan resimde benim dışımda bi kiz la resmi olmaz
Hahha kırmışın kızım sen sakin ol resim o yemezler kdjdjdjd
Senjn sevmediğin bi erkekler sevgilinin resmi olsa sevgilin onu paylaşsa bisi yapmazmisin
Ve sevgilin o çocuğa iyi davransa bole ne bilim. seni rahatsız edecek tipten
Ozman sorunu değiştir böyle sor
Hmm k. b ole sordum için 🙄
Senin tanıyıp sevmediğin bunu belirttiğin insanlar varsa değişir tabi
Evet dedim at iste atmadı resmi geri hevesim kaçtı diyor birde bile şey cikmis kiz arkada buda mangal başında ne alaka yani nie ation bu resmi sen
Çok kıskançlık ne asırı gereksız kıskançlık bu
🤗
Versin ben istemiom ben cekiniommu ole yok oda yapmasın
Kızı sevmiom o gun bana üstünlük taslio şunu al şunu ver şunu yap bende mal gibi yaptım ve sevgilimin o kızla resminin olmasını istemiyorum birde paylasmis
4 senelik ilişkim evet ole yapa bilirdim ne bilim aklıma gelmedi sildim direk
Dedim resmi at amadi atsaydı kizi arkadan kaldırıp ole paglasctm
Deme ole şimdi ne alaka kızın sevgilisi var a. a sevgilim yakın davranıştır ve hoşuma gitmio o kizin sevgilisi benle konusmazken selam vermezsen sevgilim konuşuyor hanımefendi falan dio kiza
Ya bilmom yaşamak mı yoksa samimiyet mi kurmaya çalışıyor ben kıskanıyorum ben cok kiskancim birde ama dedim gibi sevgilisi benle konusmazlen sevgilim o kiza laf atıyordu
Ve o şekilde resim görünce sillesini istedim
Boş yapma
Ole bisi olmaz ama samimi olmazin yani bence hoş değil
Sevgilimin ole olması sence
Sen napardin o şekilde resim gorsen
🙄Bende sorun var yani
Tm
Kıskançlık ciddi bir hastalıktır
🤗
aldatır yakında senı
Nie
😅😕🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kıskançlık dozajını azıcık kaçırmış olabilirsin ama bu seni “anormal” yapmıyor, duygun çok tanıdık bir şey 🥺💔 İlk ilişkilerde, çok sevince ya da değersiz hissettiğinde böyle detaylara takılmak normal oluyor.
Burada esas mesele arkadaki kız değil, kendini güvende hissedip hissetmemen aslında. Sevgiline sakin bir dille “Bu fotoğraf bana kendimi kötü hissettirdi, güven duymak istiyorum” diye anlatmayı denesen nasıl olur? 💬 Sence sevgilin bu durumda nasıl hissetmiştir, bunu düşündün mü hiç?