Sevgilimin fotoğrafında arkadaki kızı kıskanıp siliyorum, sizce abartıyor muyum?

Ortamda sevgilim fotoğraf çekindi ve arkada da ortamda dakika biz kız çıkmış, ben de kız niye gözüküyor sadece başka kimse niye yok, 2 niz düşmüşsünüz sil dedim, o da silmedi ben sildim. Ben çok mu kıskancım?

Sevgilimin fotoğrafında arkadaki kızı kıskanıp siliyorum, sizce abartıyor muyum?
Cevapla