Dört ay önce kız arkadaşım bir arkadaşının nişanına gitmişti. Ben işim nedeniyle gidemediğimden o da arkadaşlarıyla gitmişti. Tabii şık ve güzel giyinmiş. İki gün sonra okuldan almaya gittiğimde beklerken, o gece birlikte nişana giden kız arkadaşlarından birini gördüm ve biraz konuştuk. O sırada bana "helal olsun mini bir elbiseyle sen yanında yokken nişana gitmesini izin verdin" dedi. Ben de ne var ki bunda diyebildim şaşırarak. Medeni biri olduğumu düşünüyorum ve kız arkadaşımı sıkmıyorum bu konularda. Yine canımı sıktı açıkçası. Sonradan kız arkadaşım instagramda bu fotoyu paylaştı zaten gizli saklı bişey yok yani. Bu fotoda abartılı bir şey var mı sizce ne olur söyleyin?
Kızlar, sizce kız arkadaşımın bu fotosu abartılı mı?
Güzel kardeşim sana açık konuşayım bak bu şekilde giymesi hiç hoş değil bu 1 Bu tür kıyafetler erkeği cezbeder bu 2 Hı eğer paylaşabiliyorsan orası ayrı kıskanmıyorsan çok çok ayrı ama seviyorsan ve bakmalarından hoşlanmıyorsan bu tarz kıyafetler giymesine izin vermen hoş değil yani kendin bir erkeksin erkeklerin nefsini sen daha iyi bilirsin şu an yorumları erkeklere açsaydın iğrenç iğrenç yorum atanlar bile olurdu ben kız halimle bile yani sevgilim gömleğinin iliklerini aşağı indirip gezemez mesela tamam kendine bakar ama yani ne biliyim ben bu kadar geniş ahlaklı olamıyorum...
soru erkeklere kapalıymıs, yeni fark ettim, normalde bir suru kisi salak sacma yorum yapabilirdi bu sebeple paylasilmasi-kendisinden habersiz- hoş olmazdı
Şimdi anladım, haklısın. Onu hesap ederek kapattım ben de zaten. Gündelikte sık giyen biri değil, arada, ortamına göre giyer. Aslında elbise süper mini değilmiş ama kumaşı gereği oturunca çıkıyormuş, öyle söyledi bana.
Evet gündelikte sık giyen biri değil, arada, ortamına göre giyer. Aslında elbise süper mini değilmiş ama kumaşı gereği oturunca çıkıyormuş, öyle söyledi bana.
Gündelikte sık giyen biri değil, arada, ortamına göre giyer. Aslında elbise süper mini değilmiş ama kumaşı gereği oturunca çıkıyormuş, öyle söyledi bana.
Evet dogru genelde bütün elbise ve etekler oturunca yukarı cikar sıkıntı yok bence gayet giyinmesini ve oturup kalkmasini bilen birine benziyor taşıyabilmis elbiseyi
Evet her zaman dikkatlidir. Ne kadar kısa olursa olsun giydiği şey oturmasını kalkmasını bilir ve frikik falan oluşmaz. Yine de arkadaşının böyle söylemesi canımı sıktı bir an
O da olabilir aklıma geldi. Ama o an etkiledi beni, sonradan kız arkadaşımla konuşurken o gece hakkında şakayla karışık "çok güzel olmuştu sevgilim, çok bakan olmamıştır umarım" dedim. O da "merak etme aşkım taciz boyutuna varan bir şey olmadı, ama bakanlar oldu tabii ki medeniyet çerçevesinde" dedi
Bulunduğu ortamda açıkgözlüdür evet. bir de saklamaz bişeyi. "Bizim masamız çok ortada değil kenardaydı, yan masada bir çocuk vardı, yalan yok onun arada bacaklarıma baktığını farkettim ama abartmadı, efendice arada baktı rahatsızlık hissetmedim" dedi.
O kadar açık sözlü ve tatlı bir şekilde anlatıyor ki güveniyor insan zaten. Ayrıca mantıklı düşündüğümüzde de, güzel bir kız mini bir elbise giymişse, yakışmışsa da illa ki yakınındaki bir erkeğin ilgisini çeker, beğenir bakar. Buna yasak koyulamaz ve de çok absürt bir davranış değil bence. Önemli olan efendilik sınırını aşıp taciz etmemesi
Gider ama sürekli bakilmasindan da rahatsiz olur hani zaten sevgilisi vs. Varsa hem kendini hem onu düşünür öyle davranir kendinden eminse de sende olduğu gibi dobra dobra anlatir
Her zaman dobra bir şekilde anlatır, bu da ona sonsuz bir güzen duymamı sağlıyor. Şu ana kadar sormamıştım, en son işte bu olayla ilgili konuşurken sormuştum. O da senin söylediğine benzer şekilde "gözünü ayırmadan bakmış olsa rahatsız olurdum ve yerimi falan değiştirirdim, ama arada baktı efendice ve yalan yok o an beğenilmek hoşuma gitti" dedi. Öyle deyince merak ettim haliyle, çocuk nasıldı diye sordum ki hiç adetim değildir. O da "aşkım tabii ki detaylı bakmadım ama bir iki kere baktım şöyle ve epey yakışıklı bir çocuktu" dedi gülümseyerek
Sen sanki yakışıklı demesine biraz bozulmuş olabilriisn gibime geldi ya da ne biliyim kendine olan özgüvenin kirirlmis veya ya beni bırakırsa diye düşündürmüş olabilir bu durum bence yanlis anlama sadece Öyle düşündüm bir an
Bu dediğin ben de sordum kendime sonradan. O an tabii ki bu çok hoşuma gitmedi, bir tatlı kıskançlık diyebileceğimiz bişey oluştu. Ama sonradan aslında bunun normal olduğunu düşündüm. Güzel bir kız, özel bir geceye katılmış, şık ve biraz da iddialı giyinmiş. Zaten bir özgüven var, ortamdaki yakışıklı bir hemcinsin bakması ve beğenmesi de hoşuna gitmiş. Baktığında burada anormal bişey yok. Böyle düşündüğümde normal karşıladım dediğim gibi. O tatlı kıskançlık bir meraka dönüştü daha çok, mesela nasıl bir çocuk görmek isterdim açıkçası. Mukayese için değil ama sadece merak. "Göz göze falan gelme oldu mu hiç" diye sordum, "hayır, çünkü kısa ve kaçamak bakışlarla bacaklarıma baktığını hissediyordum sadece" dedi. Ben de o merakla "Hiç oturuşunu falan değiştirdin mi baktığını anlayınca" dedim. "Yok, rahatsız olmadım ve dediğim gibi yani hoşuma gittiği için aynı şekilde oturmaya devam ettim açıkçası" dedi.
bir dahakine sende yanında gidersin gormesen bile sonuçta o erkek amacina ulaşamamış önemli olan bu ama bu kadar düşündüğüne aklini oyaladigina göre bu durum kiz arkadaşınla konussan bu konuda daha iyi
Konuştuk, o gayet net. "Şık giyinmeyi, bilhassa özel günlerde dekolteyi sevdiğimi biliyorsun. Böyle durumlarda da tacize varmayan bir beğeni ve ilgi hoşuma gidiyor, beğenen kişi yakışıklı ve efendi biriyse de bu bana ekstra bir özgüven veriyor" dedi. Ben de onu anladığımı, buna saygı duyduğumu söyledim ve sadece böyle bir durumda en azından oturuşunu mu değiştirsen biraz diye söylediğimde "bu özgürlüğümü kısıtlamak olur, ben bunu istemiyorum. ayrıca abartılı olmadığı sürece bakması hoşuma gitmişken bunu yapmam sence de saçma olmaz mı? Ben zaten sana her şeyi anlatan bir insanım, sen de özgüvenli ve anlayışlı birisin. Bu konuda beni anlayıp bir daha sorgulamazsan sevinirim. Çünkü bundan sonraki girdiğim ortamalarda da benzer şekilde giyinicem ve bu tarz durumlar hoşuma gittiğinde yine aynı şekilde davranıcam" dedi.
Neden ki, yani bir kız ilişkisi var diye başka bir erkeği yakışıklı bulamaz mı veya dışardan beğenilmek hoşuna gidemez mi? Yani kızların böyle durumlarda ne hissettiğini sen bilirsin daha iyi
Hmm anladım şimdi, sen söylemesine şaşırdın. Dediğim gibi açık sözlü biridir, hiçbir şeyi saklamaz. Dedim ya baktığını farkedince oturuşunu değiştirdin mi diye sorduğumda onu bile saklamadı ve "hayır bacak bacak üstüne atmış şekilde oturmaya devam ettim, o da bakmaya devam etti" dedi gülümseyerek. Bu da hem tatlı bir kıskançlık yarattı hem de onun özgüvenli ve açık sözlü tavrı bir kez daha çok hoşuma gitti. O an heyecan yaptım ve soramadım tabii ama merak ettim, yani hoşuna gittiğine göre kendini o sırada güzelliğin yanısıra seksi de hissediyor mudur sence?
Gündelikte de özen gösterir ama mesela okula giderken daha makul boyda giyer etek ve elbiselerini, çok kısa değil yani genelde. Bazen içinden gelir mini kot etek, elbise falan giyer ama sık değil. Ben de öyle düşündüm, yani güzel hissetmenin yanında seksi de hissetmiştir illa ki gibi geldi. Aslında bu seksi hissetme meselesi bu konuşmamızdan birkaç gün sonraki bir mesajlaşmamızda söylediği bir iki şey daha doğrusu o anki durumumuzda yaptığı bir şaka nedeniyle aklıma takıldı ve düşünmeye başladım.
Normal karşılasam da o tatlı kıskançlık ve merak o günden beridir var içimde. İlk konuşmamızdan birkaç gün sonra biraz özel bir şekilde mesajlaşıyorduk. Sonra işte o geceden bir foto gönderdi bu paylaştığıma benzer, "nasıl çıkmış ama sevgilin?" dedi, ben de çok güzel tabii ki aşkım dedim. "Teşekkür ederim. Bu arada sana bahsettiğim yakışıklı fotoda çıkmamış ama hemen sağ tarafımda. Tam da onun tarafındaki bacağımı atmışım üste, hay Allah tesadüfe bak" yazıp gülücük koydu sonuna
Bu açık sözlülük değil, ben de farkettim kıskandırma ve merak ettiğimi hissedince bunu arttırma amacında olduğunu. Sadece merak ettim, yani çocuğu yakışıklı bulması, bakmasının hoşuna gitmesi, kendini güzel ve seksi hissetmesi sonucunda gerçekten özellikle çocuğun olduğu taraftaki bacağını diğerinin üstüne atmış olabilir mi?
Ya bişey daha sorucam, bir kız hem hanım hanımcık dedikleri yapıda olup hem de ilgiye, beğenilmeye, bakımlı, şık ve seksi olmaya önem veriyor olabilir mi?
Yani hanim hanımcık olan tipler genelde sessiz sakin tiplerdir giyime bakima onen verirler tabiki ama seksi olma çabasına girmezler sadelikten yanadirlar dikkatleri üzerine çekmeyi sevmezler
Sevgilim hanım hanımcık biri ve güzel, bakımlı, şık ve seksi olmaya önem veriyor. Fakat yanlış anlaşılmasın, bunun için abuk sabuk giyinip hareket etmiyor. Yerine ve ortamına göre giyinip hareket ediyor. Ama seviyor da dediğim gibi. Böyle kızlar olmaz mı pek?
İlişkimiz bir yıllık, ama bunu birkaç ay önce farkettim bu olay vesilesiyle işte. Yani arkadaş ortamımızda, veya ailelerin yanında falan son derece hanım hanımcık, oturmasını kalkmasını bilen biri. Bu çok hoşuma gidiyor. Baş başa olduğumuzda, telefonda özel konuşurken falan bazı konulardan bu özelliğinin yanında dediğim gibi de biri olduğunu farkettim
Onu tarzida bu değişmezde artik ortama uyum sağlıyor yani yerine göre giyiniyor ailesini bilmiyorum ama genelde ailesi tutucu baskıcı olan kişiler böyle olur demekki onunda kendine göre bir sınırı var
Ailesi modern bir aile aslında, asla kısıtlamadan büyütmüşler onu. Ama şöyle diyim hem dinini ve adetlerini bilen insanlar hem de açık görüşlü, modern müslüman yani. Kız arkadaşın da öyledir. Yani ailelerimizden birinin yanındayken de yine atıyorum bir askılı mini elbisesini veya diz üstü eteğini giyer ama oturuşu kalkışı, hareketleri, konuşması hep hanım hanımcıktır. Arkadaş ortamında ve biz baş başayken o dediğim yanı daha çok ortaya çıkabiliyor. Benden de saklamadığı için bir şey rahatça konuşabiliyoruz
Mesela bu nişana gideceği zaman önceden yeni elbise ve ayakkabı aldı. Hiç unutmuyorum, elbiseyle uyumlu olsun diye rengi bu çorabı aradık birkaç yerde, bulana kadar pes etmedi. Şimdi de mezuniyet geceleri olacakmış, onun için hazırlanıyor. Yeni elbise arayışında, bazen bana da model gönderiyor. Elbiseme karar verince ayakkabı ve çorabıma da karar verebilicem dedi. Hatta o geceki kombinine özel iç çamaşırı takımı aldı. Bana söylediğinde şaşırdım, aşkım yeni almaya ne gerek vardı falan dedim. Hayır her şey yeni olmalı o geceye özel dedi, sonra gösterdi bana falan görüntülü konuşurken. Genelde özel gösterir de bu seferki çok güzel ama yani oldukça da fantezi tarzı bir iç çamaşırıydı, şaşırdım o yüzden açıkçası.
Ya açıkçası çok fazla ilişkim olmadı benim. Şu an ilişkimizde de ciddiyiz, mezuniyet sonrası nişan düşünüyoruz. Biraz da ince düşünen biriyimdir, dolayısıyla kız arkadaşımla ilgili her şeyi anlamaya çalışıyorum ilişkimizde. Böyle olunca da karşı cinsten birinden fikir almaya çok ihtiyacım oluyor, seninle konuşmak şu an ilaç gibi geliyor bana. Hiç kız arkadaşım yok çünkü fikir alabileceğim
bir de normalde bende böyle bişey yoktu ama bir süredir tatlı bir kıskançlık oluşmaya başladı. Yanlış anlama ama asla kısıtlamaya, karışmaya varan yobazca bişey değil. Sadece içten içe tatlı bir kıskançlık, onu merak ediyorum, heyecan yapıyorum falan. Bu normal mi, ilişkimizi besler mi yoksa zarar mı verir sence?
Gayet normal o senin icin herhangi birisi değil sonuçta onu seviyosun deger veriyosun onun için cabaliyorsun elinden geleni yapiyorusn bu cok güzel bişey
Bunu duymak içimi rahatlattı. Gerçekten de onu çok seviyor ve önemsiyorum, her şey güzel olsun, o mutlu olsun diye çok uğraşıyorum. Mesela bu yapılacak mezuniyet gecesiyle ilgili kombininde istediği bişey beni kıskandırmasına rağmen bişey demedim, asla engellemek istemedim. Ki yani aklım onda olacak o gece kesin, yine de bişey demedim, sen nasıl istersen aşkım dedim
Pek klasik değil, yani jartiyer çorap bu, elbise mini olduğu için yürürken, özellikle de otururken biraz daha kısalacağı için dantel kenarları görünecektir diye diyorum
Söyledim ileri gitmeden. Yani "bitanem elbisen mini olacak ya, çorabın dantel kanarları görünmez mi, rahat edebilir misin" diye sordum. O da "aşkım zaten bu çorabın modeli gereği esprisi görünmesi, görünmezse standart ten rengi çorap olmuş olur. Sen merak etme elbisem mini olsa da biliyorsun ben dikkatli oturuyorum. Sadece yürürken ve otururken görünecek ve çok hoş duracak. Merak etme rahatsız olmam, ne zamandır istiyordum bir kombinimde kullanmayı zaten bu tarz çorapları" dedi
Yani açıkçası hiç gormedim o sekilde kullanıldığını elbiseyide ilk başta uzun düşünmüştüm o fikrini söylemiş sende açıkça benim hosuma gitmiyor de yeri gelince onunda seni anlamasi lazim üzülmesin vs diye içinde tutma sonuctq senin düşüncen bu seni rahtsiz ediyor
Aslında tam bir rahatsızlık değil. Nasıl anlatsam, yani benimki rahatsızlıktan çok onu merak etme. Hani rahat edebilir mi, bakan olur mu, hadi bakılması mesesle değil de rahatsız edici boyutta bakan olur mu diye. Ama o da herhangi bir ortamda giymem zaten, burası mezuniyet gecesi, elit bir ortam ve hep okuldan insanlar var diyor. Ki mantıklı söylediği aslında.
ee o zaman onada güveniyosun sen kendine benim sevgilim nasıl hareket etcegini bilir ya da herhangi bir durum olursa gerekeni yapar demelisin zaten özgüveni olmayan birisi öyle şeyler giymez
Orası öyle tabii haklısın. Bir de yani istediği, heves ettiği bişey, bu çağları bir daha gelmeyecek, hiçbir şey içinde kalsın istemiyorum. Yani bir erkek olarak düşündüğümde illa ki ilgi çekici, şık ve seksi olacak o gece ve gözler üzerinde olacak. İşte o buna "onlar ancak bakabilirler, ben senin sevgilinim sonuçta. Bakılmasına takılmak yerine ne kadar güzel ve seksi bir sevgilim var diye düşünüp mutlu ol. Ben de kendimi güzel ve seksi hissettiğim bir ortamda gördüğüm ilgi ve gelen bakışlarla mutlu olayım. Bunun kimseye bir zararı yok, herkes memnun sonuçta" diyor
Doğru bu toplumda illa ki bakılıyor. Sadece ekstra olacak o bakışlar. Sonuçta normal bir kişiye bile bakıyorlarken, kız arkadaşım mini bir elbiseyle jartiyer çorap giymiş olacak. Yani oturduğunda falan dikkat çekici bir görüntü olduğunu kabul etmek gerekiyor. Bunu söyledim ona da. "Aşkım bunu kafana takmak yerine kendin için bir merak ve heyecan haline getirmeye çalış. O gece ben eve dönene kadar beni düşündüğünde o merakı bir heyecana dönüştürmeye çalış. Ayrıca çok mutlu olduğumu da unutma ve benim mutluluğumla sen de mutlu ol" dedi. Sonra da gülerek "söz veriyorum eve döndüğümde sseni arıycam hemen ve konuşurken sana tüm gecenin özetini geçicem, yürekleri nasıl hoplattığımı da anlatıcam" dedi.
Öyle deyince biraz kaldım böyle, "gerçekten anlatır mısın, o kadar bakan olur mu aşkım?" dedim. O da "Sevgilin güzel ve seksi, o gece de biraz daha güzel ve seksi olacağı kesin. Jartiyer çorap sevgilinin bacaklarında çok güzel durmaz mı sence de? Eh öyle olunca da kesin bacaklarımda olan birçok göz olacaktır. Eve geldiğimde de bunları merak ediyorsa sevgilim ben de hiçbir şeyi saklamadan anlatırım tabii ki" dedi