Sevgilim ayrılırken bana ağır hakaret etti, onu hâlâ çok özlüyorum, ona tekrar yazmalı mıyım?

sevgilimle lise sonda tanışıp üç ay sonra birbirimize açılmıştık. sonra da sevgili olduk zaten. ayrılalı iki hafta oluyor. çok mutsuzum. onu çok özledim. şu ana kadar hep övgü alan, güzel görülen bir kız olmuşumdur. saçlarım doğal sarı ve gözlerim yeşil olduğu için hep erkekler tarafından ilgi gördüm. geçen günlerde, yani biz ayrılmadan önce, sınıfımdan bir çocukla konuştum. (üniversiteye geçen sene başladım ve işletme okuyorum) benim niyetim çok dostçaydı. çocuğa “hayatım” diye seslendim ama ben herkese öyle seslenirim. sevgilim, konuşmalarımızı gördükten sonra kavga ettik. “güzel olduğun için kendini bir halt sanıyorsun.” dedi. kendisi çirkin olduğu için ve ben onu çok sevdiğim için kompleks yaptı herhalde. şu an o kadar gün geçmesine rağmen ben onu hâlâ özlüyorum. ne yapmam lazım? neden çirkin erkeklerden hoşlandığımı anlayamıyorum. lütfen yardımcı olun! ona yazmalı mıyım? (not: bana en son kavgamızda ‘o*ospu oldun iyice’ dedi.) ama onu çok seviyorum. 😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔
Sevgilim ayrılırken bana ağır hakaret etti, onu hâlâ çok özlüyorum, ona tekrar yazmalı mıyım?
Cevapla