sevgilimle lise sonda tanışıp üç ay sonra birbirimize açılmıştık. sonra da sevgili olduk zaten. ayrılalı iki hafta oluyor. çok mutsuzum. onu çok özledim. şu ana kadar hep övgü alan, güzel görülen bir kız olmuşumdur. saçlarım doğal sarı ve gözlerim yeşil olduğu için hep erkekler tarafından ilgi gördüm. geçen günlerde, yani biz ayrılmadan önce, sınıfımdan bir çocukla konuştum. (üniversiteye geçen sene başladım ve işletme okuyorum) benim niyetim çok dostçaydı. çocuğa “hayatım” diye seslendim ama ben herkese öyle seslenirim. sevgilim, konuşmalarımızı gördükten sonra kavga ettik. “güzel olduğun için kendini bir halt sanıyorsun.” dedi. kendisi çirkin olduğu için ve ben onu çok sevdiğim için kompleks yaptı herhalde. şu an o kadar gün geçmesine rağmen ben onu hâlâ özlüyorum. ne yapmam lazım? neden çirkin erkeklerden hoşlandığımı anlayamıyorum. lütfen yardımcı olun! ona yazmalı mıyım? (not: bana en son kavgamızda ‘o*ospu oldun iyice’ dedi.) ama onu çok seviyorum. 😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer