Eski sevgilimin tartışma anlattığımda 'Adamı öldürelim mi?' demesinin psikolojisi ne?

Ne yapalım adamı öldürelim mi dedi. Ben sadece anlatıyordum, neden bunu söyledi, neyin psikolojisiyle söyledi anlamadım?
Güncellemeler
1 ay
Başlıgı otomatik değiştirmiş KS arldaşlar neyse ben sadece anlattım o bana dedi ne yapalım adamı oldurelim mi neden kimseyle gecinemiyorsun dedi ben sadece anlatırken neden olaya kendini dahil ederek konuşuyor bu
Eski sevgilimin tartışma anlattığımda 'Adamı öldürelim mi?' demesinin psikolojisi ne?
Cevapla