Yaşadığı ilişkinin özelini arkadaşına anlatan taraf kadınlar mı, erkekler mi?

29 Nisan 2026
Yaşadığı ilişkinin özelini arkadaşına anlatan taraf kadınlar mı, erkekler mi?

29 Nisan 2026
Bu konuda maalesef kadınlar demek zorundayım. Çünkü erkekler gamsız baykuş gibi ilişkileri ile ilgili konuşmaz. Futbolda kaybedilen bir maç daha önemlidir
Erkekler hiç bir şekilde sevgilisiyle ya da eşiyle ilgili bir detayı kesinlikle hiç bir erkeğe yakınına anlatmaz. Hiç bir erkek böyle muhabbet kurmaz.
g*vat olanlar anlatır. ilişki özeldir kimseye anlatılmaz
Kadınlar
Teşekkür ederim maviş 🩵
Rica ederim sosi🩵
Bence ikisi de anlatıyor ama kadınlar detaya, erkekler genelde “özet geçmeye” daha meyilli 😂 Kadınlar his, mimik, mesaj, rüya… hepsini anlatıyor; erkekler daha çok gurur yaptığı ya da kafasına takılan kısmı paylaşıyor.
Senin çevrende nasıl peki, daha çok kim döküyor ilişki özellerini, kadınlar mı erkekler mi? 🙈💕
Cevap
17Cevap
Bence kadınlar daha çok anlatıyor..
Kadınlar bence. Çok yanlış bir şey tabi
Kadınlarda da erkeklerde de bu fazlasıyla var. Kendi adıma benim özelim benimdir, üçüncü kişilerle paylaşmak paylaşanı basitleştirir.
İkiside anlatıyor ben erkekler diye düşünüyordum ama kadınlardanda anlatan varmış hatta bu altın günü efsanesi doğru ise bizi geçebilirler bile
Kesinlikle kadınlar anlatıyor. Neden diye soracak olursanız burada da gördüğümüz üzere bu tarz soruları genellikle pembe üyeler açıyor.
Kadınlar elbet, biz her şeyi en ince ayrıntısına kadar konuşup tartışırız.
Kadınların muhabbetlerini görünce bu konuda ellerine su dökülmeyeceğini anladım.
Kadınlar anlatır sanıyordum ama erkekler de anlatıyormus saçma bır sekılde
Kadınlar. Ama son zamanlarda bazı erkek bozuntuları da paylaşıyor.
Kadınlar, bütün detayları, p*rno bir anlatımla kankalarına gammazlıyor. Ayıp, çok ayıp. 😔
Kişiden kişiye değişir diyeceğim ama erkekler bana göre erkekler:))
Kadınlar anlatır gibi ama erkeklerin anlattığını da gördüm
Cinsiyetçilik yapmaya gerek yok. Basit karaktere sahip, mahremiyet yetisi gelişmemiş olanlar anlatıyor.
Özel detayları kimseye anlatmam. O benim onunla sırrım namahremimdir. Bunları anlatmak ona büyük saygısızlıktır, ihanettir.
Midesiz erkekler bok varmış gibi çok detaya giriyor bonus veriyorlar sanki.
Erkek adam anlatmaz
Net oğlu net kadınlar ya
Kadınlar daha çok anlatıyor bence
Özel özelde kalmalı bence
Valla açıkçası her ikiside
Kadınların böyle durumlarda çenesi hiç susmuyor
kadınlar daha çok anlatır
Erkek anlatırsa sfsizdir
Kadınlar
Kadinalr bence
Kadinlar bence sjs
Kesinlikle kadınlar
Erkekler
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?