Sevgilimle buluşmalarda hesap hep bana mı kalıyor, cimri miyim yoksa enayi mi davranıyorum?

3.5 aydır hayatımda annesi rahatsız uzun süredir tamam sağlığa lafım yok tedavi parası verir eder ona asla lafım yok para konusunda da asla cimri bir insan değilim param yoksa çıkmam dışarı çay içmesem bir yerlerim eksilmez karşımdakine güvenip de asla çıkamam dışarı bundan önceki buluşmamızda kartımda 435 tl para vardı hesap geldi 420 tl ödedim sorun yok sorun olan şey onun hesap ödeyecekmiş gibi tavır yapması ben kahve içtim o da çay içti bana hiç sormadan 2 tane daha açabilir miyiz dedi cimri bir insan değilim elim açıktır param yokken de asla plan yapmam yarın maaşımızı alınca o da maaşını alınca çıkardık bunda zor bir durum yok ha bugün ha yarın neden tek bana yükleniyor tamm o da hesap ödüyor parası olduğunda geçen gün bir cafenin önünden geçiyorduk maaşımı alayım seni buraya getireceğim dedi hatta benzin alamadığı için de yürüyerek gittik kafeye asla hiç birisine erinmiyorum neden böyle sadece

Sevgilimle buluşmalarda hesap hep bana mı kalıyor, cimri miyim yoksa enayi mi davranıyorum?
Cevapla