Evliyim evli ama gerçekten düzgün bir karşı cins arkadaşla normal bir arkadaşlık istiyorum olur mu sizce?
1 ay
Evliyim evli ama gerçekten düzgün bir karşı cins arkadaşla normal bir arkadaşlık istiyorum olur mu sizce?
İnsan empati kurmalı senin için bu normal geliyor ama karının aynı şekil. oldugun da normal değil diyorsan bu normal değildir. Yani bana normal ona değil. mantigi olamaz
@Orhan1666 her trolun sonu hastalıktır sıkıntı onun olur
Evliyken karşı cinsle arkadaşlık bence olabilir ama sınırlar net olursa olur 🧠✨ Hem senin hem eşinin kendini güvende hissetmesi çok önemli. Gizli saklı olmayınca, her şey şeffaf olunca sıkıntı daha az çıkar. En kritik nokta duygusal yakınlığın eşinden çalınmaması. Eşin bu duruma ne kadar açık, seninle bu konuyu konuşabildiğin bir alan var mı? 💬❤️
Cevap
2Cevap
Zalimsin ahir zaman..
Sebep?
Yaw he he normal arkadaşlık. Biz de yedik
S ve g 😃 krdsm lutfen
olur
Birincisi soran kendince sohbet istiyorum sadece diyerek yalan soyluyo. Bı şekilde muhabbeti ilerletirim diyo. İkincisi normal arkadaşlığını gitsin karısıyla yapsın. Ben karımın başka erkekle arkadasligini istemem. Yani ileri seviye. Ben varım zaten. Ha yoksa sosyal elbet istemesen de olur. Ama soran diyo gel uzun uzun sohbet edelim. Git karinla et mk
Bncede olunur
@Orhan1666 zeki adamsin masallah
Tereyagi gibi nie atliyo yoruma anlamadim
@Orhan1666 neye gore kime cakalim gaz gafali bi soru sorduk sen niye atlion sazan gibi 😃
Niyetini anlamamak için mal olmak lazım. Kendince gel sohbet edelime getiriyorsun. Seninki soru diil biri yok mu diyosun. Gececen şimdi masum rollerini. Burası sosyal medya. Paylaşıma yorum yapan arkadaş da kapamamis baskasins yazmayi. Sana mı soracam yazıp yazmamayi. Midemi bulandiriyosun. 🤮 İns karın da şu an sohbet arkadaşı ariyodur. Hatta ins bulmistur Şu an o adamla sohbet ediyodur. Sen hala ariyodundur
@Orhan1666 kanka atladigin bi konu var ben evli degilim ikincide hizli sor dedim boyle yazdi ☺nie gerildin sen kendimi gostermek istiyosun😄
@Orhan1666 karim olsa bu kadar tiribe girmezdi 😃
@Orhan1666 sen var ya adamsin
Yuruyo sana teneke 😃gazlama sunu
Zor olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?