Ona karşı hâlâ içimde bir şeyler var gibi ama psikolojik mi anlayamadım
1 ay
Ona karşı hâlâ içimde bir şeyler var gibi ama psikolojik mi anlayamadım
Cevap
47Cevap
takıntı yapma
Evdekinden bıkmışsan ondandır. Adamı özlediğinden değil yani.
Bir anlık istedim ama
Sende diyorsun işte anlık..
@Grandiflora eskisinden bıkmak değilde , öncekinden kalanları hatırlamış olabilir mi?
@Anlarım3005 onunla olmak isteseydi yanında o olurdu
Bazen tercihlerimde yanılmış mıyım diyebilir insan..
Tabi sonuç olarak , her an istediğin kişi yanında olmayabilir
@Anlarım3005 o kadar sene sonra bunu sorgulayan kadını sadece yanındaki bıktırmıştır. Mutlu bir insan bunu neden düşünsünki.
Soruda bıkma veya mutsuzluk gibi bi bahis yok.
Kaldıki ilişkide her iki taraftada kusur olur , kimileri tahammül eder , kimileri terk eder.
Bütün insanlar bir birine yakın ruhlara sahip , neyse çok uzatıp sizleri sıkmayayım , gönül ilişkileri karışık işler. Ben bırakalı çok oldu..
@Anlarım3005 evet yok.. Ben tecrübelerimle tamamladım. Şöyle ki biz kadınlar (sağlıklı bir kadından bahsediyorum, herkese mavi boncuk dağıtan ilgi manyakları ya da birilerinden menfaat için değerlerini yok sayanlardan değil) duygusal insanlarız. Kadınlar ve erkekler olaylara farklı yaklaşır. Çoğu zamanda erkekler kaba ve anlayışsız davranıyorlar. Bunlar küçük küçük şeyler olsa bile zaman içinde öfke duymaya ve uzaklaşmaya sebep oluyor. Şoray uzunun bile kısa videolarına illa denk gelmişsindir Anadolu'da birçok kadın uzun yıllar evli kalıyorlar ama kocalarının ölmelerine asla üzülmüyorlar. Bunun sebebi evlilik içinde yok sayılmak ve değersizleştirilmektir. Ben bu pencereden bakarak söyledim. Elbette herkesin ilişkisi kendine hastır.
Duyarlı insan olabilmek çok büyük bir marifet , nezaketi elden bırakmamak , evet geleneksel bir tutum olarak doğuda erkeklerin kadınlara yaklaşım kaba saba olabilir , eğer bilinçli insanları konuşuyorsak , duyarsızlık cinsiyet ve bölgeye bağlı olamaz. Cidden ve içtenlikle söylüyorum, duyarlı insan , empati yapabilen insan karşısındaki eşide olsa ya da arkadaşıda olsa , kabalık etmemeye özen gösterir , taaki karşısındakinin onu suistimal ettiğini anlayana kadar , eğer nankör ve iyilik bilmeyen biri varsa , artık ilişkide heyecanda kalmıyor tatta kalmıyor..
@Anlarım3005 son söylediklerinizde haklısınız sanırım uzlaştık.
Tabiki , eğer düşünceler aynı yerdeyse ve insanların hislerini işitebiliyorsak , uzlaşmak her zaman kolay olabilir.
@Anlarım3005 teşekkür ederim
Rica ederim.
İnsan eski arkadaşını bile görse mutlu olur konuşur aşk değil de eski bir dost olarak gelmiştir bence
Bilmiyorum belki
Çekim hissettin mi o an?
@EliteCombine3 sevgil olduğumuz dönemdeki gibi hissettim
@EliteCombine3 evet
21 yıl bayaa iyi eski sevgilince cinsellik yaşamadıysan onun özlemi vardır
Yaşadım ki
o zaman yaşadığın için eşinden belkide aynı performansı alamadın ve onu istiyor olabilirsin
21 yıl uzun bı süre. İnsan heyalecanli olana her zaman ilgi duyar. Hala düşündükçe etkileniyor musun anlık gelip geçti mi?
Bu içinde ona karşı birşeyler olduğunu göstermez yaşayamadığınız yaşanmamışlıklar varmış onun özlemi var sadece.
21 yıl sonrası anı canlanması. Bunu doğup büyüdüğün mahalleye yıllar sonra gitmek gibi düşün.
21 yıl mı oha la abla naptın. Yani eski sevgili dediğin ne kadar eski
16 yaşımdaydayken sevgili olduk 21 yaşımda ayrıldık sonra 23 yaşımda 21 yıllık eşimi sevdim evlendim
Normal ki 5 yıl boyunca berabermişsimiz insan sevmediği insanla bile 5 yıl geçirse özler. Ayrıca bende de oluyor ama ben 7 yıllık evliyim
Eşimle 21 yıldır evliyiz eski sevgilimlede 5 yıllık bir beraberliğimiz oldu ilk tecrübem eski sevgilimde oldu ama çocuklarımın babası eşimde temin oldum
Ayrı mısınız eşinle
Rutin dışına çıkmak heyecan veriyor.
Geçen gün taaa fakültedeki arkadaşım selam verdi sanki aşk mektubu almış gibi oldum.
Muhabbet çok hoşuma gitti.
Psikolojinizi düzeltin. Bir sorumluluğunuz aileniz var böyle şeylerle uğraşmaya bırakın
Peki gerçekten dibine dibine vursun istedin mi
Yaşadıklarınız aklına gelmiştir olur öyle şeyler dert etme onu da düşünme
Anlık ilişkilere açık olma bağımlılık yapar
Yuh abla 21 yil gecmis unutmadin mi hala
Ya karşılaşınca pisikolojik bir şey oldu iste
Abart biraz daha
Neden
psikolojik. içinde bişey olsa 21 sene hiç aklına gelmez mi
Olabilir , bende de oldu, ve gizlice yasadım bir seyler ya
Onu görünce ne hissettin
Sulandı kalbim çarptı
Aaaa şey bu kötü oldu işte.. Böyle bişey beklemiyordum
Kaç yaşındasın sen
43
Daha kesilmedim
Ondan demedim. Bu yaşta hemen ıslanmak kolay değildir ondan dedim.. Eşinle ilişkiniz iyi gitmiyor mu acaba
Bu aralar işi yoğun
Sen de belli ki istekli bir dönemdesin
eşin farkettimi
Nerden edicek🙄
E tabi o kadar oldu
Tensel bi olay vardır
Nasıl yani
Oha abla sende abartma
Aklı başka şeyde galiba
Psikolojik derken ne demek istiyorsun
Yakında yatağa geçersiniz
doyumsuz luk coşkulu ve sınırsız soluk soluğa
Yazık eşinin 21 yılına.
Psikoloji bu ya anlık
seviştin mi daha önce onun ile
Tenhaya çekip yapışsaydınnnn
Özel bir şey sormak istiyorum
Sor
Olur
Çıktım
21 yıl sonra halamı unutamadınız
O an ne geçti aklından gerçekten merak ettim
Sulandı ve kalbim çarptı
Sulandı ve kalbim çarptı çok
Imm başkaa
Olabilir
Tamam
21 yıldır unutmadinmii
Karşılaşınca kalbim çarpıntı
Yaş kaç
43
Eşinden sıkıldın, yeni tatlar arıyorsun kabul etsen de etmesen de
Eve döndüğünde olanlar aslında önemli olan
Allah korusun sizin gibilerden ya kocanıza yazık
Yapicak bisi yok eşini Birak tanışalım
İstese verirmisin dürüst ol ama
Yok
Bence verirsin azda olsa
Birkerelik
Ama saatlerce isterse
?
Yapardım ama tek seferlik
O seni gördü mü
Gördü tokalaşma oldu
Nasıl davrandı sana
Diyalog şu nasılsın dedi bana,
Bende iyi sen nasılsın diye sordum,
Oda iyidir güzel gidiyor dedi,
Bende evliyim dedim
Oda görüşmek isterim seninle dedi bende olur dedim,
Görüşmek istediğini açıkca söylemiş yani. O evli mi
Evet
2 kızı varmış
İşte gönül istiyor ama birde gerçekler var. Kaç yıl çıktınız
6
Ooo bu kadar uzun beklemiyordum. Haliyle etlilenirsin. Bişey yaşamış mıydınız
ozelınız oldumu onunla
Evet ama kocama söyleyemedim kocam k lığımı kendi bozdu sanıyor ama eski sevgilim bozdu aslında
Evet tecrübesi yoktu
Evet tecrübesi yoktu ilkti işte
Evet
Belki
Eşim daha iyi
K lığımı il o bozdu zaten eşimin haberi yok, ama yine yapmak isterdim
Eşim
Evet tm
Piskoloj seni en iyi be anlarım
Öyle mi diyorsun
Evet yakın zamanda yaşadım
Evli misin
Yokk artık yaa
Yok daha neler ya
Normal herkese olurdud
Düşme ahmet
Psikolojik
Eskiyi hatirlamisindir
Eee?
Eşine karşı ayıp ediyorsun
Piskoljik olabilir
İşte kızlara bu güven olmaz
Unut gitsin
Ee ne oldu
Psikolojik
Eşinle her şey yolundaysa kafani karıştırma
Psikolojik olabilir ıslandın mı
Islandın mı görünce?
İstedin mi
Gibi
Sakın yapma bak
Neyi
Eski sevgiline kapılma
Yok niye kapılarım 3 çocuğum var eee kocamlada aram çok iyi, karşılaştım diye sulanma oldu diye yuvamı dağıtacak değilim
Afferim
Arzuladın mı?
kocana yazık aqq
Yaş kaç bacım
Neden evlenememiştin
Psikolojik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eski sevgili görmek baya tetikleyici olabiliyor, çok normal kafanın karışması 😌 Uzun yılların anısı, “ya acaba”lar falan hep hortluyor. Bu his, çoğu zaman gerçek aşktan çok anılara, meraka ve egoya bağlı oluyor.
Şu anki evliliğinde eksik hissettiğin bir şey var mı, mesela heyecan, ilgi, görülme hissi gibi? Bence asıl oraya bakman daha sağlıklı olur. Sen ne hissediyorsun, onu tekrar görmeyi ister miydin? 💭💬