Eşim gündüzleri hiç aramıyor, mesaj atmıyor; bu durum normal mi, siz eşlerinizi arıyor musunuz?

10 aydır evliyim, eşim gündüzleri hiç aramaz, mesaj atmaz, sadece evle ilgili bir konu varsa yazar, arar. Bir erkek neden böyle yapar? Sizler eşlerinizi gündüz arıyor musunuz, normal bir durum mu? Nişanlıyken böyle değildik, o yüzden biraz garipsiyorum.
Eşim gündüzleri hiç aramıyor, mesaj atmıyor; bu durum normal mi, siz eşlerinizi arıyor musunuz?
Cevapla