Kadınlar için genelde ilk soru "seviyor muydun?" çünkü bizler için duygusal aldatılmak daha kötü...
Tabii bu herkes için aynı olmuyor.
Tabii bu herkes için aynı olmuyor.
Aklım almıyor bunu aşdatmak aldatmaktır bence. Ama bunu duydum yanş mesela erkeği başka bir kadını beceriyor diyor ki sevgilisine anlık bir şeydi umrumda değil o kız ben seni seviyorum tüm ilgim senin diyor kadın tamam o zaman hadi o zaman onu becerdiğinden daha sert becer ki sevgini göreyim diyor tuhaf
Ben aldatıktan sonra benimle birlikte olmasını sorun ederim.
Aldattıysa o yoluna ben yoluma.
Ama yine benimle olduğunu öğrenirsem medeni karşılamam.
Seviyor olsa saygı duyarım çünkü beni hiç sevmemiş demektir üzülürüm depresyona girerim tabi. fakat fiziksel aldatma daha kötü milletin yediğinden dokunduğundan bile hazetmeyen ben asla kqbul etmem iki kadını esc gibi kullanıyor ahlaksız hıyarto
İlk cümlem net olurdu: “Bunu ne zamandır yapıyorsun?” 😶🌫️ Çünkü olayı anlamam, kafamdaki resmi tamamlamam lazım. Sonra da “Ben nerede gözümü kapattım?” diye kendime dönerim. Seviyor muydun sorusu bende en son gelir, çünkü bana göre ihanetten sonra seviyorum demenin pek anlamı kalmıyor. Senin için hangisi daha ağır hissettirirdi, duygusal mı fiziksel mi aldatma? 💔🥀
Cevap
18Cevap
Ne sorsam nafile yaptıklarıma ve verdiğim sevgiye acırım.
sorum olmaz tekmeyi basarım direk.
Birde soru mu soruyorsunuz aldatmanın ne gibi bir açıklaması olabilir
Allah yaşatmasınn
Bisey demedim. Sevgisizlik aldatma eyleminden cok daha baskin bir konu. Bende fizikselligi duygusaliktan cok daha basit goruyorum.
Hiç soru sormam ''ruhospu'' der geçerim. Herhangi bir açıklama bu olayı da paklamaz, acımızı da azaltmaz...
Aldatıldığımda ilk sorum açık ve netti neden dedim sevmiyorsan ayrılsaydın. En azından sana saygım olurdu. Şimdi sana saygım bile yok dedim engelledim
arbasina gider ben tek kadınla yetinemeyen bir serefsizim yazarım kalıcı bir boyayla su spreyler falan birde çizerim sonra Tekerinide patlatirim
Soruya ne gerek var👍😅 hemen kapının önüne koyulur..👍
Üzülürdüm ama kurtuldum derdim, öyle karıya naparsan yap zarar, şeytanın vücut bulmuş halidir
Öncelikle doğruluğunu kontrol ederim, doğruysa onu bir döverim ki.
Who is this Diva💅
@DilaraGomez askım you the diva💃🏻🤙🏻
Aldattım diye öğrenince ilk sorum “Neden?” olur.
Bir şey sormam vakit kaybı direkt ayrılırım ahdjsjsksk
Benim ilk sorum
Neden sana bu kadar sadık iken bana bunu yaptın oldu.
Şurdan mı s gidersin yoksa oradan mı diye sorardım
Bunu neden ve ne için yaptığını söylerdim. Sonra yoluma bakarım.
Soru falan sormam sekktöreder basarım poppuna tekmeyi gider
soru falan olmazdı iletişim bile kurmazdım midem kaldırmaz yüzünü birdaha
umursamam bile karıdan bol bir şey yok bana
bir şey sormak isteyeceğimi sanmıyorum
Bende eksik ne
40 satır mı 40 katır mı.
Hiçbir şey sormam
Engel atar yoluma bakardım
Soru sormam bititrim birdaha karşıma cıkma derim
Soru yok
Ben aldatmam
Neden aldattın
Neden derdim ya seviyor musun aklıma gelmezdi
Niyeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?