Sevgilime ilgi göstermiyorsun beni baskılıyorsun diye sorunlar çıkartıyordum şimdi aramız iyi ben yine tartışmak istiyorum neden?

Beni çok mutlu etti, bütün isteklerimi yaptı ama benim içim rahat değil, sürekli yine tartışmak istiyorum sevgilimle. Genlerimde mi var bilmiyorum, sürekli tartışmak istiyorum birileriyle. Küçücük bir sorunu büyütebiliyorum. Kaos olan bir ortamda büyüdüm ve bunu aşamıyorum. Sevgilim çok sakin ve otoriter birisi, ben de kavgacı, mızmız, manipüle eden biriyim. Sevgilime baskıyla bütün isteklerimi yaptırıyorum. İnatçı birisiyim, bunu nasıl kırarım?
Sevgilime ilgi göstermiyorsun beni baskılıyorsun diye sorunlar çıkartıyordum şimdi aramız iyi ben yine tartışmak istiyorum neden?
Cevapla