Unutmakta zorlandığınız biri oldu mu ya da unuttuğunuz falan, nasıl yaptınız, taktiklere açığım
1 ay
Birilerini hep bir şekilde hatırlarsın. Geçti. Sevgililerimin değeri, aklımda kalbimdeki önemleri kalmadı. Daha önemli şeyleri taşıyorum yüreğimde. Aklımda. Bakış açısı. Dikiz aynasından bakarım. Benim için önemli olan şu an sana yazıyorum. Geleceğimde ne yapmam gerek. Kahve yapacağım. Ankara echos açtım şimdide. Kahve bekliyor. Gitmem gerek. Sen de önüne bak. Görüşürüz.
ben unutana kadar şans verdim zorladım oldurmaya çalıştım sonra işin içine ilahi adalet girip gerçek yüzünü gördüm bu şekilde unuttum. Nacizane bol dua.
@şansböceği o halde çok şanslısın ki kısa sürede gerçek yüzünü görmüşsün
Bende bu durum 2 yıldır var ve ilk günden beri gerçek yüzünü falan da biliyorum. İsin en kötü tarafı her şeyiyle kabul edebilecek şekilde olmam zaten. Kabul etmek istemiyorum toparlansın diye bekliyorum ama kendisi bir sorun görmüyor ne düzeliyor ne de geliyor batırdı her şeyi
@Zevkli_dokunuşlar 9 ay sürdü acı oldu baya acı ama çok şükür diyorum.
çok zor olduğunu farkındayım ama bu noktada seni mutlu etmek yerine üzen birini için yanarak atmaya çalışmalısın. İstersen + - olarak değerlendir sonra kendi değerini farkına var. Ondan neden vazgeçemediğini belirle sevilmekse başkasıda çok güzel sevebilir hem de üzmeden. Unutma birini değiştirmek en çok biz kızları yorar ve hiçbir işe yaramaz.
Buket, his çok tanıdık… 💔 Zamanında ben de biri için günlerce şarkılara, filmlere gömülmüştüm. En çok işe yarayan şey, “onu unutmaya çalışmak” yerine kendime yeni bir hayat kurmaktı. 🎧 Spor yaptım, yeni insanlar tanıdım, sosyal kaldım, stalk’u tamamen kestim. Fotoğrafları, konuşmaları silmek de baya rahatlatıyor. Şu an en çok ne zor geliyor, aklına geldiğinde ne yapıyorsun? 💬✨
Cevap
4Cevap
Zaman herşeyin ilacı ama sosyalleşmek faydalı olabilir insan yalnız kaldıkça düşünüyor düşündükçe acıları aklına geliyor
Daha büyük aşık olacaksın
Serdar Ali diosun
Deme öyle deme
Unutursun için yana yanaa
Kaç kişiden sonra unutamadığını anladın 😂
Hiç kimse olmadan 🫠
Aklında gönlünde biri varken yanına birini almak haksızlık değil mi ya hiç hoş olmaz
Sen hesabını yeni mi açtın diğeri noldu
Daha iyi misin bari
Şükür ya sağ ol
Hak etmiyor da işte yas tutmak lazım yoksa geçmeyecek söküp atmak yoluna bakmak lazım
Bence benim enayiligim gibi ya dhkdhdkds
Uyanık değilik ki biz ailecek saf safık bdkxndmxndmd
Evet benimde zor unuttuğum oldu
Merhaba Buket.
Benimde zor unuttuğum oldu
Çar, 29 Nis 02:57
Gerçekten çok sevmişsin
Değer verdin benimsedin
O olmayınca içinde bir boşluk oldu
Çar, 29 Nis 02:58
Bu sorunun cevabı özsaygı
Seni önemsemediyse görmediyse üzsüyse
Duygusallık biter mantık girer
Böylesi daha iyidir
Siler geçersin
Değerin bilinse her şey mükemmel olsa tabiki daha iyiydi ama
Bu şekilde olmayınca unutursun.
Daha iyisi çıkacak elbet
Şu hayatta kimse vazgeçilmez değildir
unutmakta zorlandığım biri olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?