Kutlamak çok saçma ama yine de hislerim devam ediyor, kendisine fake hesaptan yazıcam
1 ay
Kutlamak çok saçma ama yine de hislerim devam ediyor, kendisine fake hesaptan yazıcam
Kutlamak veda bile etmeden giden biri için gereksiz bir adım olur. Bu nezaket değil, kendini geri çekememek ve hislere yenilmek olur. Fake hesaptan yazmak ise durumu daha da düşürür, kendine olan saygını zedeler. İçinden yazmak geliyorsa yazabilirsin ama sonuç değişmez, beklenti yine sende kalır. En sağlıklısı yazmamak, kendine dönmek ve toparlanmak.
Böyle bir terk edilişten sonra hala içinden kutlamak gelmesi kalbinin ne kadar yumuşak olduğunu gösteriyor ama kendine haksızlık ediyorsun bence 🙃 Sana veda etmeden giden biri, senin o güzel enerjini hak etmiyor. Fake hesaptan yazman da seni daha çok yıpratır, closure yerine merak ve takıntı bırakır. En güzeli, o günü kendine ayırmak 🎈 Peki, Mayıs’ta onun yerine kendin için mini bir doğum günü kutlaması yapmaya var mısın? 💅✨
Onunki olsa ne olur kalbin kırık sonuçta 🥺 O gün kendini şımart bence canım 💔✨
Cevap
1Cevap
Ya sizin harbiden sorunlarınız mı var abi :D veda etmeden terk eden adamın doğum gününü kutlamak ne ya :D
Offf kızım ya siz ne yiyip ne içiyorsunuz veda bile etmeden terk etmiş aklını topla hemen başlatma sevgine kendinizi bu kadar degersizleştiemeyin
Oyle bir tamam canım gibi ben yedim çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?