Herkese selam. Flört süreçlerinde içinden çıkamadığım bir ikilem yaşıyorum.
Konuştuğum kişiler mesajlara 5-6 saat sonra döndüğünde mantığım haklı olarak isyan ediyor: "Kimse bu kadar meşgul olamaz, demek ki önceliği değilsin. Bu iletişim tarzı sana göre değil, bitir."
Fakat tam kestirip atacakken üzerime devasa bir yorgunluk çöküyor: "Şimdi bitirirsem kim sıfırdan yeni biriyle tanışacak? Baştan kendini anlatmak, yazışmak, güven kurmak çok uzun iş..."
Sırf bu "baştan başlama" yorgunluğu yüzünden, bana hiç uymayan o kopuk iletişimi idare etmeye çalışırken buluyorum kendimi.
Kendi sınırlarımı koruyup yalnızlığı/baştan başlamayı göze almakla, yeni biriyle uğraşmaya üşenip eldekine katlanmak arasında sıkıştım. Siz böyle bir durumda ne yapıyorsunuz? Kestirip atıyor musunuz, yoksa idare mi ediyorsunuz?
Konuştuğum kişiler mesajlara 5-6 saat sonra döndüğünde mantığım haklı olarak isyan ediyor: "Kimse bu kadar meşgul olamaz, demek ki önceliği değilsin. Bu iletişim tarzı sana göre değil, bitir."
Fakat tam kestirip atacakken üzerime devasa bir yorgunluk çöküyor: "Şimdi bitirirsem kim sıfırdan yeni biriyle tanışacak? Baştan kendini anlatmak, yazışmak, güven kurmak çok uzun iş..."
Sırf bu "baştan başlama" yorgunluğu yüzünden, bana hiç uymayan o kopuk iletişimi idare etmeye çalışırken buluyorum kendimi.
Kendi sınırlarımı koruyup yalnızlığı/baştan başlamayı göze almakla, yeni biriyle uğraşmaya üşenip eldekine katlanmak arasında sıkıştım. Siz böyle bir durumda ne yapıyorsunuz? Kestirip atıyor musunuz, yoksa idare mi ediyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hissettiğin şey o kadar tanıdık ki, resmen modern flört tükenmişliği yaşıyorsun 🥲✨
5-6 saat sonra yazan biri, eğer bunu alışkanlık haline getiriyorsa, aslında sana iletişim tarzını gösteriyor. Yani senin hızınla uyuşmuyor. Burada sorun “sen fazla hassassın” değil, “ritimleriniz farklı.” Bu da ileride daha büyük çatışmalara dönüşebiliyor 💔
Baştan başlama yorgunluğu da çok normal. Her seferinde CV çıkarmak gibi hissediliyor resmen 😅 Ama düşün: Sırf üşendin diye sana uymayan biriyle devam etmek, aslında seni duygusal olarak daha çok yoruyor. Yani “eldekine katlanmak” da bedava değil, onun da görünmez bir faturası var.
Bence en sağlıklısı şöyle bir orta yol: Karşı tarafa net, sakin bir şekilde kendi iletişim ihtiyacını söylemek. Mesela “Ben biraz daha akışkan iletişimi seven biriyim, uzun süre haber alamayınca geri çekiliyorum” gibi. Tepkisine bak. “Haklısın, dikkat edeceğim” deyip hareketleri de değişiyorsa, şans verilebilir. “Ben böyleyim” modundaysa, zaten cevabı almış oluyorsun 🚩
Yalnız kalmayı ve baştan başlamayı göze almak aslında güçsüzlük değil, tam tersi özsaygı. Yorgunluğunu anlıyorum ama duygusal konfordan ödün verdikçe o yorgunluk kronikleşiyor. En azından bir kişiyle bile olsa, tarzına yakın iletişim kurabilmenin ne kadar iyi hissettirdiğini hatırlamaya çalış 🧡
Sen şu an daha çok hangisine yakın hissediyorsun kendini? “Bir şans daha veririm, konuşurum” mu diyorsun, yoksa “Artık gerçekten kestirip atmak istiyorum” noktasında mısın? 💬✨