Ayrılmak için bir sebep mi bu?
Adam normal değildi yani belliydi ama umursama dedim o kadar, beni dinlemedi
Ayrılmak için bir sebep mi bu?
Adam normal değildi yani belliydi ama umursama dedim o kadar, beni dinlemedi
Yanında kadın olan birinin bu tip durumlarda kavgadan uzak durması gerekir, yanindakinin de zarar göreceğini, en kötü ihtimalle etkileneceğini düşünerek hareket etmeli.
Ama bizim toplumda tam tersi bir durum var, yanında kadın olanlar, erkeklik olarak algılıyor bu tip davranışları.
Valla çok korktum sesim titremeye başladı🥹 panik atak var zaten bende. Karşıdaki adam cebinden bişey çıkaracak diye de çok korktum. Ne bakıyon sorusuna canından olan insanlar oluyor yaa devir kötü insanlar hasta değer mi hiçç. Umursama dedim sonradan yanıma gelipte sakinleştin mi diye sormadı bile. Kusura bakma demedi bile
Bunda zaten öfke sorunu var belli
Geçmiş olsun, umarım bir daha yaşamazsin böyle bir durum. Ama anlattığın şekilde tepki veren birinin gerçekten öfke kontrolü olduğu kesin. Seni kiskanmakla, erkek olmakla alakası yok bunun
Çok teşekkürler, buna bişey olacak diyede çok korktum🥺 evet öfke sorunu var. Kıskandıgı için değil mi yani. Bunun öncesinde yine sinirlendiği bi olay olmuştu. Zaten sinirliydim dedi sonra
Bu kiskanmakla ilgili değil, kiskanan biri zarar görmesini de istemez, ama senin yanında böyle şuursuz bir kavgaya girmesi, seni de tehlikeye atıyor
Evet aynen ben normalde böyle kavga gürültü bilmem, ilk defa bizzat yaşadım. Yanımızdan geçen adamlar durdurdu bunu ayırmaya çalıştılar. E bu bunu neden yapıyor
Öfke kontrol problemi
Bunun tedavısı var mı. Buda bunun farkında bi ara azalmıştı
Var tabiki, ama önce tedavi olmayı istemekle başlar bu
Bi ara ilaça başlamıştı ama sonra kendi kafasına göre bıraktı. Devam et diyorum beni dinlemiyor
Aldığı ilaç dozu önemli tabi
Bu durum ayrılmak için direkt sebep mi, bence değil ama baya kırıcı bir şey, seni çok iyi anladım 😔 O an korkmuş, gerilmiş olman çok normal. Sokakta kavga, hele küfür falan, hiç hoş değil.
Burada önemli olan şu: Sevgilinle sonra bunu konuştuğunda “Keşke sakin kalsaydın, ben çok tedirgin oldum” dedin mi, o ne dedi? Özür diledi mi, empati kurdu mu? Davranışını tekrarlar mı, yoksa ders çıkarır mı, asıl mesele bu. 💔
Eğer seni koruma bahanesiyle egosunu tatmin etmeye çalışıyorsa, bu ileride problem olur. Ama “Haklısın, yanlış yaptım, bir daha böyle gerilmem” diyorsa, konuşarak toparlanır. 🧠✨
Şimdi içinden gerçekten ne geçiyor, ona karşı hislerin azaldı mı yoksa sadece korkup soğudun mu? Bir de bunu yazsana, beraber netleştirelim. 💬💘
Korkutma beni diye sesim titremeye başladı ama ben hiç dinlemedi. Hiç kusura bakma demedi özür de dilemedi. Okadar korktum dememe rağmen.
Off canım ya çok üzüldüm bak şimdi 😔💔 Sen orada titrerken onun seni duymaması baya kötü hissettirir tabii.
Özür bile dememesi empati eksikliği gösteriyor bu net. Adamla kavga etmesi ayrı konu ama sen “korkuyorum” derken seni sakinleştirmemesi gerçekten düşündürücü. 😣
Bence bunu tekrar açıp “O gün beni çok incittin kendimi yalnız hissettim” diye net söyle. Tepkisini gör. Eğer hala “abartıyorsun” modundaysa bu ileride daha büyük sorun olur maalesef. Eğer gerçekten pişman olup sakinleşir seni anladığını söylerse toparlama şansı var. 🧠✨
İçinde çok mu soğuma var yoksa daha çok hayal kırıklığı mı hissediyorsun? 💬💞
Her ikiside var. Yanıma gelip sakinleştirmedi. Hemen su içtim. Panik atak var bende. O an karşıdaki adam cebinden bişey çıkaracak diye çok korktum🥹
Cevap
9Cevap
Ne bakıyon diyen sevgilin sanırım. Sıkıntı bence yaptığı şey. Ben olsam ayrılırdım.
Evet o dedi🥺 off büyük sıkıntı ama önce o beni bakışlarıyla tahriş etti dedi
Bir tane bakışa bu tepki veren acaba daha ciddi durumlarda ne yapar. Belki sırf sana gövde gösterisi olsun diye de yapmıştır ama yine de normal değil.
Öfke sorunu var
Bu bile ayrılmak için yeterli bir sebep bence
Evet ama ne bilim seviyorum. Tedavi olmasını istedim
Kusura bakma ama bence sende bir psikoloğa danış. Sevmek değil bu bağımlılık.
Ne alakası var
Psikoloğa gidersen anlatır sana alakasını. İyi geceler.
Hıhı aynen soru sordum yani cevaplayabilirsin
Sebep degil tabiki seni kiskanmis neden size göre ufak olay hemem ayrilma istegi oluyor amasyada
Adam önce buna bakmış sonrada bana. Ama ben rahatsız olmadım ciddiye bile almadım baktığını bile görmedim. Canından olabilirdi 🥹
E öfke sorunu var
Sevgilin bir bok yapmasa, korkak diyecektin👍
Hayır demezdim yaa. Karşıdaki adam cebinden bişey çıkaracak diye çok korktum
Yanında adam gibi sevgilin var, her şey olabilir ama sana sahip çıkmış. Daha ne istiyorsun
Bak o durumda adamlığın bi önemi benim gözümde yokk. Canından olabilirdi diyorum. O daha mi iyi olurdu benim için? Bazı durumlarda sessiz kalman gerekiyor insanlar hasta ya güven olmuyor. Kalbinden bıçağı yeseydi ne olacaktı peki?
Sizin yanınızda erkek olmaya calışmış arkadaş hava atacak galiba
Evet gereksiz davrandı, hiç sevmediğim şeyler
26 yaşında öfke sorunu var. Bu olaydan öncede sinirlendiği bi durum olmuştu
Uyarsam da beni dinlemiyor kendi kafasına göre gidiyor
Evet çok haklısın uzunca bi mesaj yazdım zaten
Çok teşekkürler
Oto bka ayrılmaya yer arıyorsunuz
E canından olabilirdi? Değer mi? Bazı yerlerde susman gerekiyor
Bu halleri beni ürkütüyor. Olmadı diye belki başka bi zaman olabilir bunu bilemiyoruz. O susmadığı taktirde yine başına iş açacaktır
Başına iş alırsın
Gerçekten mi hangi konuda
Belli ki sıkıntılı ve sağ duyusu olmayan biri ayrıca agresif ve söz dinlemez , çok çektirir çok
Evet öfke sorunu var
Kesin öyle olmuştur
Nasıl ya?
Tamam
kanka
Ney
Sebep değilde bazen yapmak mecburiyetindesin
Neden ama? Karşıdaki adam cebinden bişey çıkaracak diye çok korktum. Ne bakıyon sorusuna canından olan insanlar oluyor yaa devir kötü insanlar hasta değer mi hiçç
Değerli degmezmi bilinmezde işte bazen öyle olmz
E ne oluyor?
Ne gerekiyorsa onu yapar sonuçlara bakmassin
Saçma
Öyle diyosan
Canından olabilirdi. Bazı durumlarda sessiz kalman gerekiyor insanlar hasta ya güven olmuyor. Kalbinden bıçağı yeseydi ne olacaktı Allah korusun🥹🥹
Olacak olan olur nasip
İşte bazen susman gerekiyor
Ayrıl önündeyim
Gerçekten mi? Ayrılırmıydın
Gerçek sevgilim hiç olmadı ki
Duygum var
O zaman ayrılma
bir şey olmaz ya
Neden? Karşıdaki adam cebinden bişey çıkaracak diye çok korktum. Ne bakıyon sorusuna canından olan insanlar oluyor yaa devir kötü insanlar hasta değer mi hiçç
Agresif takıntılı biriyse ayrıl tabi
Onun dışında devam edebilirsin
Evet öfke sorunu var takıntılı kendisi demişti
O yüzden ayrıl
Zarar verir sanada
Acilen bırak gitsin
Belkide o seni bırakmayacak
Bırakır ya okadar da değil
Dene istersen
Saplantılı bu zor bırakır
Hiç sanmam
Senin hayatın
Olur olmaz sen bilirsin
Gönül ister ki hep mutlu ol❤️
O yüzden iyi düşün doğru karar ver
Çok haklısın teşekkür ederim
Rica ediyorum
Yani kafanda canlandır
Evlisiniz tartışma sürtüşme oldu
Sana tokat atıp döver mi?
Kıyabilir mi?
Yapar o diyorsan bitir.
Kararını merak ettim
İnanki bilmiyorum, yapmaz diye düşünüyorum kıyamaz ama tabi %100 emin değilim
Yani yapabilir
Gözü dönüyorsa kendini kontrol edemiyorsa kesin yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?