Sevgili olmak zina mı? neden bu kadar gereksiz abartiyorlar?

Yok, hayatın boyunca hiçbir erkekle yan yana gelemezsin. Yok, hayatın boyunca hiçbir erkekle dışarı çıkıp gezemezsin, el ele tutuşamazsın, telefonla bile konuşamazsın. Biri gelir, seni ister, nişanlanırsın, evlenince istediğini yaparsın. Bu ne ya? Bunun neresi normal, bir erkekle dolaşmak için illa evlenmeme gerek yok

Sevgili olmak zina mı? neden bu kadar gereksiz abartiyorlar?
Cevapla