Boyu 187, kaslı, yüzü aşırı güzel ama zengin değil, güzel sanatlar mezunu tiyatro aktörü çok yetenekli
1 ay
Boyu 187, kaslı, yüzü aşırı güzel ama zengin değil, güzel sanatlar mezunu tiyatro aktörü çok yetenekli
Sen zengin kocanın konu mankeni karısı olmak için aranmaya devam et. Çocuğun hayatını karartma sakın. Kendisi gibi yetenekli birini bulsun. Senin gibi zengin koca meraklısı vasıfsızı değil.
Zaten daha zengini bulunca ayrılacaksın. Şimdi ayrıl mundar etme çocuğu.
Yorumları iyi oku çok güleceksin erkeklerin maymun suratlarına rağmen itaatkar varlıklı iyi anne ve eş profilinde adriana lima istemesi. ama senin olabilmesi mümkün. isteyebilmen normal isteklerine fakir aç karnını doyur isteklere bak denilmesi. bunlardaki ego kimsede yok yeminle. en güzeline kendileri layık ama kadın istwyemez çirkin fakirle yetinmek zorunda. yakışıklı olmayan orta halliyle takılmak zorundasın. emin ol kadın olarak bu yorumları yazan erkeklerin yüzde 98'i ortalamanın altındalar. kaslı olan lavuklarda yakışıklıyım zannediyor. kardeşim kemdi dengini ya da daha üstünü isteyebilirsin bunda bi sıkıntı yok. yorumdaki kompleksli erkeklere aldırma. parayı kadın için kazanan. kadın için kas yapan zavallı tipler. reelde birçoğuyla iki dakika sohbet edemezsin. Yorumlara takılma haddını aşanı şikayet et yorumu kalksın
Böyle konuşan bir kadını ciddiye almam ülkene bak kardeşim ülkene bak 7 milyon erkek evinde hiç bir iş yapmıyor yatıyor devlet verisi sokak da gördüğün 10 insan dan 7 vasıfsız birikimi yok Allah emanet aç karnını doyuruyor askeri ücretli 2 evli 1 de sana bakmaz ben 😎 ari türk 🤣 ülkede evlenme yaşı 35 40 çıkmış doğurganlık düşümüş evlenen erkek yok kriter sayan kadın görünce gülüyor siz hangi dünya da yaşıyorsunuz bunu yaptığınız da ülke ilişkiler bu halde ben arkadaş ağzı açlık dan kokan kızı kriter masallarını dinlemem 😎
Zenginlik kavramı senin için nedir onu bilmek lazım... Zenginlikten kastın köşkte yaşamıyor, son model arabası yok, yatı yok ise durum değişir...
Bu ülke şartlarında evine bakabilecek bir insan buluyorsanız eğer evlenin, zenginlik budur. Ülkenin %60'ı gariban kategorisinde ve hayatı zor idame ediyor. Büyük ölçüde gelecekte bu rakam yükselecek, evi olana zengin diye bakılacak, arabası da olana vay be denilecek, bunlar iyi günler...
Bu arada egonomi çoğ iyi...
Bu anlattığın çocuk tam “karizmanın vücut bulmuş hali” gibi duruyor 😂🔥 Fizik, yetenek, sanat ruhu… Orta gelirli olması benim için problem değil, yeter ki emeğiyle ayakta durmaya çalışsın, karakteri sağlam olsun. Maddiyat bence hayatı kolaylaştıran şey, ama evliliği taşıyan şey değil. Sen böyle biriyle uzun ilişkiye ya da evliliğe sıcak bakar mıydın, yoksa gelir durumu kafanı kurcalar mı? 💭💘
Cevap
51Cevap
erkekle evlenmem
Yorumlar şaka mı şu erkekler şöyle güzel olsun böyle manken olsun derken normalde kadın zengin olsun derken nesi anormal zaten bi hıyara benzemiyonuz bari paranız olsun
Ulan o ufak aklın ile yorum yapmışsın o suratsız tipinle utanmadan acıdım babanın evinide ördük
Soruya bak. Orta gelirli birini kendine denk gorememek ile ilgili sana hak vermemizi gerektirecek, çok iyi bir meslegin ve gelirin mi var? Bu konuda denklik mi yokta orta gelirli birini kendine munasip gormuyorsun. Bugun yuksek gelirli adammi kaldi memlektte. Calisanlarin yarisi asgari ucret ve bir cit üzeri ücretlerle calisirken.. cevap arasigin konuya bak.
Soruyu soranın kendi ne iş yapıyor mesela kendinin durumu ne
Aynen öyle.
Fakir erkekleri niye aglattın kız yazık mxkxnxmxx orta gelirden kastın ne? Ha şu da var 150 k da orta gelir yani. Bir insana zengin diyebilmek icin yatları katları milyon dolarları olması gerek.
bu çocukta akıl varsa seninle 1 dakika bile vakit kaybetmez senle konuşmaz eğer senin bu düşünceni biliyorsa gerçekten bak bu kadar yetenekli ve becerikli ve senin gibi bir kızla vakit kaybediyorsa o çocuğun aklına tüküreyim
Sevgilini mi pazarlıyorsun bacım ver senin bilmediğin kıymetini ben bilirim evde beslerim dışarı çıkarmam o adamı kimseye göstermem de anlatmam da 😂😂 Tabiki ciddi değilim
Kaslara guvenme , bi kaza geçirse spor yapamazsa kilo alır kasları söner,.. Yakışıklılıga guvenme ilerde yüzüne bir yskıcı madde gelirse ben bunu yınede sevebilir miyim diye düşün? Zenginliğe güvenme bi iflas etmesine bakar... Önemli olan huyu, sevgisi, sana olan davranışı... Bu saydıklarım olmasaydı yınede severmıydın... Evlenir miydin? Cevabın hayır ise evlenme...
Bunların hepsi bir arada olani zaten bulamazsın. Sonradan zengin olunur ama sonradan yakışıklı olunmaz boyda uzamaz. o yüzden bunu al ve birlikte zengin olun
Aşırı yakışıklı erkekler ilgimi çekmedi hiç. Benim beğendiğim tarzda olsun, bana göre yakışıklı, karizmatik olsun yeter😄
Allah tan pek bir istegin beklentin yokmus
Para gelir gider paraya takilirsan illaki mutluluk ararsın peşinden fakir diye begenmedigin gün gelir senden zengin olabilir bı deprem olur 20 dairesi yıkılır insanın ama iyi insan ölse de iyidir
Bir villa bir ferrari yetiyor olayın dış görünüş fiziki özelliklerle alakası yok bu tarz soruları illa sorduğunuz zaman bende illa para demeye devam edeceğim
Eğer bu çocuk seni gerçekten tercih ederse bu özelliklerinin yanındaki en kötü özelliği akılsız olması olur. Zenginliğe göre birisini arayan, seçen kişi kendisine eş değil sahip arıyordur.
Kafam uyuyorsa evlenirdim. Hayatta mutluluk da var mutsuzluk da
Mutlulukta mi var? Ya birak o sehir efsanesj bence yoksa bizim payimiza hep mutsuzkuk dusmezdi
Hayatta her şey var
O zaman biz sadece negatif kismini yasiyoruz.
Evliliğin tiple parayla çok da alakası yok. Geçinrcek kadar parası varsa, çalışkansa ve huyu güzelse evlenilir. Diğer türlü mutlu olmak da zor
Evet, evlenilir çünkü uzun vadede uyum, karakter ve ortak hayat hedefleri, paradan ve dış görünüşten daha belirleyici olur.
evlenmezdim. cunku ben erkekim:D bunları misliyle katlasada olmazdı:D esprimizi yaptıgımıza göre kacarım
Birincisi kimsenin lafına göre hareket etme ikincisi en önemli şeyleri yazmamışsın karakteri zekası ahlakı
Ya begemediysen telefon numarasını verir misin ahahahajahdjs
Güzelin derdi çok olur, mümkünse çok yakışıklı olmasın kızlar, sadece öneri.
Evlenirim manken ya da oyuncu yaparım sonra da onu
Bu para sevdası ne olacak insanların çok merak ediyorum.
Sonu kuzum. Olacak ne olacak. En son nokta o
Kim kuzu ne kuzu. Para önemli değil ya karakter önemli insanlık önemli
Site degistirmis
Oara sevdasinin sonu o rus bu rus olacak baska ne olacak. Gelinebile ek en son nokta o. İnsanlar para icin kendilerini satacak gerci zaten satiyorlar beli de son noktaya gelmisizdir bile coktan
Ne maddiyat ne görüntü benim ilgimi çeken şeyler hep bunların dışında olmuştur, hâlâ öyle
Orta gelirliyse niye fakir gibi bir hava veriyorsun karakteri düzgünse evlen git
Gelir başka maddi varlık diğer adıyla servet başka gelir işten kazanç emek karşılığı maddi varlık apartman villa rezidans yazlık iş yeri işletme araba
Böyle sorular soruyorlar detay vermiyorlar her orta gelirli kişiler zengin veya fakir diyemeyiz yüksek gelirde aynı düşük gelir de aynı kazanç fazladır ama para elden gider direkt arkasını kovalayamazsın bile ama diğeri daha düşük gelirlidir başkasından ama bir miras vurur onu geçer kader her şey bir de finansal yönetim maddi kaynakların yönetimi çok önemli
Bir süre heveslerini alıp sonra maddi durumu iyi olan birine giderler
Fakiri anası sevsin diyomuşum şaka şaka 🤣🤣
Zengini ne yapacaksın seni el üstünde tutmadıktan sonra..
Çok zengin olmasına gerek yok ev sorumluluğu alabilicekse okeyiz gayet
aynı çocuğa şu soruyu sormak isterdim ; beyinsiz birisiyle evlenmek ister miydin?
Soru öylesine sorulmuş soran hayal dünyasında yaşıyor
Çirkin göbekli kıllı yarı kel kokmuş erkekle evlenip aldatılmak mı güzel? Bulmuşsun yakışıklı genç erkeği tabi evlen yakışıklı erkek mı var bulmuş birde beğenmiyor yaşça büyük her bk yemiş sırf zengin diye mi evleneceksin hasta olunca üzülme
@Ylmz18 para olunca erkek aldatır
@Ylmz18 birde utanmadan söylüyor orp gibi hayat yaşarsın yani öyle mi?
@Ylmz18 sen sakın evlenme üreme git öyle hayat yaşa
@Ylmz18🤮🤮
@Ylmz18 sen bakir misin? Senin gibiler escrt layık bakire arayeb erkekler ilte hep karı düşkünü olur sen bakire kıza layik değilsin inş escrt çıkar karşına onlara layiksin bencil kendin gibi kadını istemiyorsun kendini demek iyi bulmuyursun
Ne biçim varlıksın karı düşkününe bak bir sürü kadın ve bakir olmadan bakire arıyor enayi gavt mı bu bakire kadın seni alsın? Üreme evlenme senden bi halt olmaz
@Ylmz18 bakir olsan ne olur her kadına sulanan biri
@Ylmz18 herkese sulanan hakın evet
Bir erkekten bahsediyorsun sanırım, bence bununla evlenebilirsiniz kızlar.
Şu yazdıklarını görse varoşluğuna acır ve seni sümüğünü sildiğim mendil olarak bile kullanmaz 🤣 Sen zaten onun dengi değilsin. O kendi klasmanındakilerle birlikte olacaktır.
Göre canım arkadaşım her zaman gote geliyor. Çünkü ona herkes veriyor.
hayat izlediğiniz o s. lak dizilerden ibaret değil orta gelirliyse nolcak? kadın erkek birlikte çabalayıp yuvayı yuva yapar
Aşırı yakışıklı olmasına da gerek yok ki beni gerçekten sevsin bana değer versin huzur olsun evde evlenirim tabiki parası pek de önemli değil tabiki bu devirde para çok önemli ama bende çalışırım hallederiz yani
Türkiye de zengin insan yok nerdeyse neyine olmucam beklentileri de düşürmek gerek biraz çoğu insan orta gelirli zaten
Gelir başka maddi varlık dönen varlık diğer adlarıyla servet başka gelir emek karşılığı işin parası oradan alınan para maddi varlık apartman villa rezidans araba iş yeri başka dönen varlık hali de var mesela döviz altın vesaire onaya şeyler ortak adı servet
Aşırı güzel, yetenekli ama çalışmayan bir kadınla evlenir miydiniz?
Bu soruyu soruyorsan sende ona karsi pek duygu yoktur.
Senin ne özelliğin var moruk seni bu özelliklerde biri neden istesin
Ama adam adammı bakalım yakışıklı orta gelirli ya karaktersizse yakışıklı olsun maddi durumu ortalama olsun hadi ama bide karakterli olsun ya şöyle bı baktığımızda evet bu adamm diyebilmemiz lazim
Yoksa 1.77 normal, fit, mühendis, zengin biri mi?
Şu gerçeği KABUL edin dünyanın zengin statüsünde olan erkek sayısı %10 diyelim kalan dünyanın geri kalan %90 kadın orta ve düşük gelire kalıyor.
Tabikide. Ruhun doymasını tattığınız zaman karnınızın açlığı batmıyor
Dedigini anlasalar belki felsefenk benimseyebilirler.
orta ya da üst geliri neye göre belirlşyoruz? ya da gelirin sabit kalacağını garanti eden bir birim var mı?
her şey tıp ya da para değil
İşte rüyalarıma giren erkek… yemeyenin malını yerer bacım kaçırma sakın
Cocugu demekki beğenmemissinki geliyosun burada soruyosun umarım senden kurtulur
O erkeğin yerinde olsam senle evlenmezdim o kesin:))
şu an sen evlenir misin bilmem ama kendisi ünlü bir oyuncu olunca umarım seninle evlenmez 😘
Şu yazdıklarına bak sen nesin ki hem yakışlı kaslı dış görünüşüne bakıyorsun bir de zengin olsun istiyorsun. Evlenmez seninle inşallah. Evlenilecek kız değilsin.
Karaktere bak bacım para huzur getirmiyor 5 kuruşun hesabını sorarlar
Resim yapmayı öğretirse bir de harika
Niye knk sen çok mu zenginsin Çocuğun başını yakma istersen
Karakteri güzelse adamsa seni seviyorsa evlenilir
Sen ne vereceksin diye sorarlar adama
Kız çölde vaha bulmuşsun
Geliri orta derken asgari ücret üstü mü
İçine sinmiyorsa evlenme
Evlilik böyle bir şey değil ki
O seninle evlenmek istiyo mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?