Sevgilim bana ölmüş kız kardeşinin ismiyle seslenip abi dememi istiyor, bu durum normal mi?

Yani nasıl desem bilmiyorum biz 1 yıldır birlikteyiz, sevgilimin bir kız kardeşi varmış vefat etmiş üç yıl önce ve ben de baya benziyorum o kıza. Sevgilim şimdi benden ilişkide ona abi dememi istiyor ve bana ölmüş kız kardeşinin ismiyle sesleniyor. Neden böyle?

Sevgilim bana ölmüş kız kardeşinin ismiyle seslenip abi dememi istiyor, bu durum normal mi?
Cevapla