Sevgilimin eski sevgilisiyle yaşadıkları kafama çok takılıyor, bir türlü aklımdan çıkaramıyorum. Yani 1 senelik ilişkisi olmuş, unutmuş mudur diye sormadan edemiyorum.
1 ay
Cevap
6Cevap
Belirti yoksa varolan ilişkiye zarar vermek dışında hiçbir şey yapmaz bu durum kendi kendini yer durursun
O zaman akışına bırakmak gerekiyor galiba
Tabiki inan bana kafanda kurduğun gibi de değildir geçmişte kalmış bir şey şu an geleceğinde ve yanında sen varsın buna odaklan
O zaman ona güvenmeyi deneyeceğim
Aynen öyle 💓
O kadar kurcalarsan işin içinden çıkamazsın oluruna bırak
Siz hiç takilmiyor musunuz geçmişine
Galiba haklısın akışına bırakmak gerekiyor
Öyle yapacağım
Bu sebepten kimseyle sevgili olamıyorum he. 😀, Sorun bizde.
Sen bensin🤣
Sevgili olmak da değil olay, sevgili olmak kolay, bağlanma ve güvenme, ait olma hissi oluşmuyor diyelim.
Kimseyi geleceğine layık göremiyorusun demi
Yalnız öleceğiz 😀, ölümüzü 15 gün sonra kokudan anlayıp, bulacaklar. Bunu görüyorum. 😀
Ne olduğuna bağlı
Şu eskilere takılmayın artık ya
Kolay değil
Kolay değil ama zaten tercihi eskisinden yana olsaydı eskisi ile beraber olurdu değil mi
1 sene nedir ya
Bakire misin ben de böyleyim çünkü
Olmayanlar çok takmazmış gibi geliyor bana bilmiyorum
Evet öyleyim
Tahmin ettim seni ben anlarım bi yanım bakir erkek istiyor çünkü kıskanıyorum istemiyorum kimsenin dokunmuş olmasını vs vs öyle erkek var mı meçhul
Çok zor bir durum gerçekten ne olacak bilmiyorum bir başkasına dokunmuş olma ihtimalini kafamdan atamıyorum
paranoyak olma
itici bi ozellik, ustesinden gelmen lazim ciddi iliski dusunuyosan
Paranoyaklik değil
Olan şeyler bunlar yaşadığı şeyleri
Takıyorum.
ona ne ifade ettigine bagli olarak paranoya yapiyosun, sacma seylere anlam yuklemek de paranoyaklik oluyo
Ne yapmam gerekiyor peki bu ilişkiyi daha güzel bir hale
Getirip güvenmeyi mi denemem lazım
en temiz cozum umursamadan sevmek olur, her hareketi kendine karsi yapilan bi yanlis gibi algilamak bitiriyo insanin guven ve sevgi hissiyatini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgilinin geçmişini kafana takman çok yaygın bir şey, merak etmen gayet normal aslında 😔❤️ Özellikle aşkı ciddiye alan biriysen, “Acaba unutabildi mi, beni gerçekten seviyor mu?” diye düşünmen çok anlaşılır.
Burada esas önemli olan şu: Şu an yanında olan kişi sensin, seçtiği kişi de sensin ✨ Onun eski ilişkisi, seninle olanı değersizleştirmez. İçini kemiren bu düşünceyi bence dürüst ama sakin bir şekilde sevgiline açabilirsin. “Bazen eski ilişkin aklıma geliyor, kendimi kıyaslıyorum ve kötü hissediyorum” diye direkt duygunu paylaşırsan hem seni daha iyi anlar hem de güvenini hissettirir.
Takıldığın noktayı biraz daha açmak ister misin, en çok ne sahnesi geliyor aklına mesela? 💭💬