Sizce müdürün kulağına giderse kötü olur mu ve böyle konuşmak etik mi sizce?

Ya bugün bi boşboğazlık edip yakında başka iş bakarım falan dedim ortada

Bilirsiniz insanların ağzında bakla ıslanmıyor

Şimdi müdürün kulağına gitse ayıp olacak ne yapmalı?

Hiç de insanlara içini döken biri değilimdir ama ağzımdan çıkıverdi

Sizce müdürün kulağına giderse kötü olur mu ve böyle konuşmak etik mi sizce?
Cevapla