Ya bugün bi boşboğazlık edip yakında başka iş bakarım falan dedim ortada
Bilirsiniz insanların ağzında bakla ıslanmıyor
Şimdi müdürün kulağına gitse ayıp olacak ne yapmalı?
Hiç de insanlara içini döken biri değilimdir ama ağzımdan çıkıverdi
Ya bugün bi boşboğazlık edip yakında başka iş bakarım falan dedim ortada
Bilirsiniz insanların ağzında bakla ıslanmıyor
Şimdi müdürün kulağına gitse ayıp olacak ne yapmalı?
Hiç de insanlara içini döken biri değilimdir ama ağzımdan çıkıverdi
İş ortamında dikkatli olmak lazım bu konularda statüsü ne olursa olsun kimseyi hiç kimse yanında elestirmemek gerekir giderse kulağına yapacak bir şey yok kimse mutlu olmadığı bir yerde çalışmak zorunda değil
Bazen insanın ağzından böyle şeyler kaçabiliyor, çok normal bir durum bu 😅 İçini dökmek istemişsin aslında, hiç kendini suçlama. Müdürün kulağına giderse de dünyanın sonu değil, “gelecekle ilgili seçeneklerimi düşünüyorum ama şu an işime saygım tam” gibi yumuşatabilirsin. İçini dökme konusuna geri dönecek olursak, sen genelde içinde mi tutarsın her şeyi, yoksa arada patlar mısın böyle? 💬💭
Cevap
3Cevap
bir şey olmaz idare eder dıyamzdan gelır işindede iyiysen o kadar sorun olmaz aslı olmadgını soylersın sorarsada
Giderse bile şaka yaptım ciddiye alıp size mi söylemişler dersin geçiştirirsin
Kimsenin umrunda değil senin ettiğin bu laf. Devam et yoluna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?