Aşırı ilgili, sürekli hediye alan flört takıntılı mı, siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar çocuk o kadar ilgili ki nefes aldırmıyor yani o derece. Çantamı bile bana taşıtmıyor, her gün hediyeler, çiçekler... Ve sevgili değiliz sadece flört, ben bir ilişkiye şu an için hazır hissetmediğimi söyledim. 3 aydır tanıyorum sadece çok yeni, bu kadar kısa sürede, hele son 3 haftada yoğunlaşan bu ilgi beni korkutuyor. Takıntılı olabilir mi diye düşünüyorum. Uyurken bile bana ulaşamayınca panik oluyor. Evde kayıp düştün sandım falan diyor endişeleniyor. Kapıma gelip zile basa basa uyandırdı. Bugün yine hediyeler derken boğuluyor gibi hissettim ciddiyim. Koşarak kaçmak istedim. Ve agresifleştim istemeden, ona kaba davranmış gibi hissedip vicdan azabı çektim. 2 gün önce canım sarma çekti demiştim, sarma yapıp getirdi, gerçekten error verdim. Siz olsanız ne yapardınız? Bunaldığım için sağlıklı düşünemediğimi düşünüyorum. Aslında hayalimdeki erkek tam olarak bu ama ilk kez böyle biriyle tanıştım ve sanki bu hayalimdeki gibi güzel değil. Boğuluyorum ve hoşlanıyorum da ne yapacağım?

Aşırı ilgili, sürekli hediye alan flört takıntılı mı, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla