Düşününki sevgiliniz sizden sık sık hediye bekliyor almayınca küsüyor falan öyle biriyle sevgili olur musunuz?
Ben şahsen olmam hediye için benle gibi sanki...
Ben şahsen olmam hediye için benle gibi sanki...


Hayır kesinlikle olmam. Çıkarı ve menfaati olduğunu düşünürüm. Ayrıca çok itici bir hareket karşıda ki insandan direkt soğurum. Ben ondan beklemiyorum o da benden beklemesin.
Hayir hediye almam kimseye fdgkjsdf
Cevap
35Cevap
Yarın site olarak hediyelerimi bekliyorum @KızlarSoruyor @ksBence yarının zlonun doğum günün çünkü 😚😂🙌🏻🙌🏻🙌🏻☺️
Mutlu yılların olsun 🎂
@KızlarSoruyor çok teşekkür ederim ☺️ hep birlikte nice mutlu yıllarımız olsun 🙌🏻☺️
Annesi ve babasından isteyebilir, gönül eğlendirecek yaşı geçtim.
Yok hayır süreklide alamam ama o zaten böyle şeylere önem vermez🖤🤍
Hediye dükkanımıyım ben... Sürekli hediye bekleyen biriyle sevgili olmamın ya da sevgili kalmamın bir anlamı yok...
Elbette neden olmasın? kadını şımartılma kadınlığını Yaşar ve yaşatır hediye hemde en beklenmedik zamanda olmalı
Hayır tabiki de , hediye almanin anlami , nadiren ve özel zamanlarda yapılmasıdır , Noel baba bile yilda 1 kere hediye dağıtır
hediye insanın içinden gelmelidir bana hediye almadın küstüm denirmi hemen ayrılırdım çocuk gibi çok saçma olgun olsun azcıkkk
Hayır, bir süre sonra bu çıkar ilişkisine dönüşmeye başlar. Uzak durmaya çalışmak lazım.
Sürekli Hediye İsteyen Bekleyen Biriyle Sevgili Olurum
Sürekli hediye içinde bir beklentisi olması ile sevgililik yürümez.
Icten gelerek yapılan bir seydir sürekliside bıktırır
Sürekli, hep.. Mesele hediye değil ama anlamsız bence
Hediyematik miyim ben sağlıklı olduğumuza şükredecek biri lazim
Çocukça bir hareketi bir kadına yakıştırmam. Çok istiyorsa gitsin kendine alsın.
Ula ben Noel baba mıyım sürekli hediye alayım 😂 Çok istekliyse kendine sürpriz hediyeler göndersin
Sevgili olmayı bırak ciddiye bile almam öyle birini.
Biri var o olsa gıkımı bile çıkarmam hediye isterse istesin alırım 😊
hayır olmam. ben kukla mıyım? ancak kafama estikçe, özel günlerde alırım
yani öyle görünüyor ama bir insanı küçük hediyelerde mutlu eder bir söz bile ona hediye gibi gelebilir
Bu bence bencilliktir sürekli sürekli kimse kimseye hediye almak zorunda değil gerektiği zaman alırsın fazlasına gerek yok
İnsanın içinden gelmeli ve sürekli olması bıktırabilir. Sürekli hediye alınmasını istemek ayrı bir değişik
ay istemezdim tabi ki o ne be gereksiz gereksiz seyler hele surekli küsen biri hıiiic istemiyorum kendi yapmyrum yapani da sevmm
Sürekli hediye bekleyen birinin zaten sevgiliden daha çok psikoloğa ihtiyacı olur diye düşünüyorum.
Hayır olmam. Yorucu ve toxic ilişkilere kapalıyız artık. 💪🏼
noel babaya benzer bi halim falan var da benim mi haberim yok
Hayır, O sürekli hediye mi olurmuş ne anlamı ne özelliği kalır o zaman 😬😬
habire hediye hediye , insanı her anlamda boğar , sıkar
@boşumben bende atamıyorum daha yeni bugün açtım hesabı , Xper 2 olunca atabilecez
@boşumben tabi ki
şimdi abi benim bi flörtüm var siirtin baykan ilçesinin sarısalkım bir diğer adıyla nare köyü bana kürdüm dedi ben de kürdüm beraber kürtçe konuşuyorduk sonra öğrendimki siirtte birçok arap var acaba çekindide mi söylemedi yoksa arap değildir diye mi söylemedi şafii de olabilir mi ve çocuk babosi aşiretindenler kültürleri nasıldır az bahseder misin lütfen? nasıl insanlardır
@boşumben ben merkezden kardeşim , baykanlıları çok tanımam ama uzak durulması söylenir hep onlardan , ne yaptıkları da ne yapacakları da belli olmuyor
Paragöz biriyle niye olayım ki zaten
Asla olmazdım lazımsa o alsn bna 🤪
Hediye icin sevgili olacaksa hiç olmasın
Beklemesine gerek yok ben zaten alırım
Tabiki olmam neyim ben hediye çeki mi sevgili mi
Bi yere kadar gider sonrasi yorar
Asla olmam o ne öyle çıkar ilişkisi gibi
Asla olamam beni sevsin aldıklarımı degil
Olmam
Hayır az yesin de kendine alsın
Hayır...
olmam abi niye olayım onlar çıkar ilişkileri.
icinden gelindiginde alinmalidir diye dusunuyorum
Öylelerini gördüğüm yerde öcü sanıp kaçarım
Olmammmmmmmmmm
no olmam
hediyenin boyutunu önemli
Yallah derim
bende olmazdım çıkarı iiçin mi benlle yani
Sürekli? Asla
Allah uzak etsin amaaan
olamam
Olmam hayır
Olmam
Olmam
Olmam sevmem
olmam ilişkim beklentisiz olmalı
Olmam
Olmam
Olmam
Hayır tabiki
Hayır
Seviyorsam mecbur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?