Hastanede annem aracılığıyla tanıştığım çocuk neden bu kadar geç yazıyor, beni beğenmedi mi?

Annem hastanede bir kadınla tanışmış, oğlu varmış, benim resmimi sormuş, sonra annem göstermiş. Kadın "Çok güzel, bayıldım maşallah." diye söylenmiş. Sonra 3 gün sonra benim soyadımı sordular. Dünden beri oğlanla konuşuyoruz, instadan da ekledi. Çok geç yazıyor, 1 saat, yarım saat, hatta bugün 2.5 saat geç yazdı. Acaba beni mi beğenmedi, beğenmediyse neden istek attı, neden böyle geç yazıyor? Haliyle o öyle yapınca ben de geç yazıyorum, yani bu gidişle sileceğim, gıcık gittim çünkü. Konuşmak istemiyorsan neden numaramı, instamı alıyorsun? Resmimi gördü zaten, ona göre istek attı.
Hastanede annem aracılığıyla tanıştığım çocuk neden bu kadar geç yazıyor, beni beğenmedi mi?
Cevapla