Yok biz minyonlar uzun boylu erkek sevemeyiz de yok da neyse ne, halbuki 1.45 olmama rağmen uzun boylu erkekler hep peşimde
1 ay
Her uzun boylu erkek minyon kız peşinde koşmuyor, bu bir genelleme. Senin deneyimin kendi yaşadıkların. Uzun boylu erkeklerin peşinde olman güzel tabii. Ama diğer kızların kıskanması da onların problemi. Kıskançlık genelde özgüvensizlikten kaynaklanır. Sen kendi boyunla barışık ve tercihlerinde net olduğun için doğal olarak dikkat çekiyorsun. Uzun boylu erkeklerin bir kısmı zaten kısa kızları tercih ediyor, bu doğru. Ama hepsi için geçerli değil. Yani minyonlar sevemez gibi saçma söylemlere kulak asma. Sen devam et. Diğer kızlar da kendi tarzlarında zaten kendilerine birini buluyordur. Herkesin yolu açık olsun. Kimse kimseyi kıskanmasın yani.
Bilmem
Bu algı tam şehir efsanesi biliyor musun 😂 Uzun erkek-minyon kız olayı bazılarına görsel olarak çekici geliyor, doğru. Kontrast seviyor insanlar. Ama herkes böyle sevmiyor, herkesin zevki bambaşka 💁♀️
Senin 1.45 olup uzun erkeklerin peşinde olması da gayet normal, çekicilik sadece boyla alakalı değil ki 😌 Enerjin, yüzün, tarzın, konuşman… Bunlar çok daha etkili. Diğer kızlar da genelde “kıskanıyorum”u şaka yollu söylüyor, çoğu zaman işin eğlencesinde.
Sen kendini seviyorsan olay bitmiş zaten, minyonsun diye kimseye hesap vermek zorunda değilsin 😎 Peki sen uzun erkeklerde en çok neyi çekici buluyorsun, boy dışında? 💬✨
Cevap
6Cevap
boya bakmam
Sen uzun musun ki?
Ne yapacan lan
Bilmem merak ettim sadece
Anladım :)
Erkekler hep herkesin peşinde, bununla övünmek aşırı komik 😂
Aynen öyle, gücü sadece abazalara yetiyor xjxksjsjdksk
Niye senin her sorun uzun erkeklerle ilgili?
Uzun boylu erkek seviyorum?
Tamamda her sorun erkeklerle alakali ne bu takinti seviyorsanda seviyorsun bu kadar sorman mantiksiz ayrica erkeklere sen uzunsun sen kisasin diye karar veremezsin senden herkes uzun zaten
Tek sorunum erkekler değil elbette. Bu siteyi özellikle kendi istediğim soruları sormak için kullanıyorum.
Ben 1.93’üm minyon kızlar hoşuma gidiyor gerçekten. Kız dediğin minik ve minyon olmalı zaten öyle daha güzel oluyor bazı şeyler :)
Bacaksız kızlar çok fena ya çok tatlı oluyor
190 ım bayılıyorum minyonlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?