Sizce ne yapmalıyım ben unutamıyorum onu ya sahip çıksın ya da gitsin neden böyle yapıyor?

Bir erkek sevmiyor, umursamıyor, yazmıyorsa, ayrılmana rağmen dönüyor ve yine aynıysa, başka kadınlarla konuşuyorsa ne yapmalı, ayrılan yine ben oldum ama çok seviyorum. O bana seni sevmiyorum, seninle oyun oynuyorum, dalga geçiyorum dese mutlu olacağım, demiyor, umurumda değilim. Canım, yanlış hareketler yaptım kıskanıyorum diye ama onun gözünde basit, affedersiniz o***p* gibiyim. Bana değer vermiyor, psikolojim bozuldu, çok konuştum ama kendimi canım hissettiriyor, konuştuklarımızı unutuyorum. Yanında daha canım, o da umurumda değil, sürekli bir şeyler anlatmak istiyorum içimde gibi ama anlaşılmıyorum😢😢
Sizce ne yapmalıyım ben unutamıyorum onu ya sahip çıksın ya da gitsin neden böyle yapıyor?
Cevapla