Aramızda 7 yaş var, konuşuyoruz, flörtleşiyoruz ama ben onu kendime aşık etmek istiyorum, ritüel olsun, taktik olsun, işe yarayan yardım edin
1 ay
Bastırdığın, önüne set çektiğin dişil yanını özgür bırak. Sevgi vermek isteyen, cıvıl cıvıl, keyif alan, hisseden, şükreden, inanan tarafını serbest bırak. Kendini yaşa.
Yaş farkı kısmını kafanda çok büyütüyorsun bence, 7 yaş hiçbir şey değil artık 😌✨ Gerçek aşk için büyü, ritüel falan değil, tutarlılık ve enerji çalışır. Kendin ol, ona güven veren ama hafif gizemli duran o tatlı çizgiyi koru. Sürekli sen yazma, biraz özlet. Ortak anılar biriktir, mesela birlikte kahve, konser, sergi… En çok ne işe yarıyor biliyor musun, gerçekten dinlemek. Sence o şu an senden ne bekliyor, tahminin ne? 💭💘
Cevap
3Cevap
Ne ritüeli büyü mü istiyorsun
Yok yok büyü değil ya
Kendin ol ne gerek var
Ritüel mi ruh hastası mısın sen kızm
Aynen knk
Taktik veririm ama burdan değil
Babanın arkadaşlarına neden asılıyorsun
Üfff ne kadar canım yaa
Utanma kalmamış
*Gerizek@lısın ya
Peki ya adamın penisi kalkmazsa yaşlı sonuçta?
Neden utanıcakmışım hoşlandığım biri var diyorum senin gibi gelip cinsellik hayatımımı anlatmalıydım
Ulan adam baban yaşında m k
Kalkıp kalkmaması bana kalmış s@nane
Senin matematikle sorunun var
Sonra aldatırsın işte. Ruh 0rospusu seni
Hahahaha aynen erkeğinde 0rospusu hiç çekilmiyor ya
Beni görsen ayakta verirsin
Yok ben senin gibi birine vermem
Görmediğin için öyle. Görsen verirsin. Bağımlılık yapar
Verirsen
Göster ama elletmw
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?