40 yaştan sonra aşık olmak normal mi, benden küçük kıza nasıl açılırım?

2 sene önce boşandım bir kız var işyerimin karşısında çalışıyor ama sadece iş çıkışı görebiliyorum kendine bakıyor tesadüf bu ya evlerimiz de yan yanaymıs eve girerken gördüm 10 yaş küçük benden tahminimce ben yeni boşandım o hiç evlenmemiştir ailem aracılığıyla tanışsam istemezler gibi kendim gönlünü fethetmem lazım gibi

40 yaştan sonra aşık olmak normal mi, benden küçük kıza nasıl açılırım?
Cevapla