Sevgilimin gece halı saha macına kız arkadaşı gelirken beni götürmemesi normal mi yoksa ben mi fazla kıskancım?

Sevgilim iş arkadaşları ile gece halı saha maçına gittiler sevgilimin arkadaşının kız manitası da gelmiş o kadar erkeğin içinde bir kız var yani kız orada oturup onları izleyecek beni götürmüyor ben dedim zaman ve telefonunu da kızın yanına bırakcakmış bana böyle diyor ben mi çok kıskancım olması gereken mi?

Sevgilimin gece halı saha macına kız arkadaşı gelirken beni götürmemesi normal mi yoksa ben mi fazla kıskancım?
Cevapla