Eski sevgilim iki sene sonra durup dururken aradı, amacı ne olabilir?

Eski sevgilimle iki sene önce ayrılmıştık, bana sen çok iyisin çok güzel temiz seviyorsun ama bende kimseye aileme karşı bile sevgim yok sorun bende herkesten uzaklaşmak istiyorum deyip ayrıldı o an yalvardım düzeltebiliriz diye başka şehirde oturuyordu gittim evinin önüne beni görmesine rağmen hiç konuşmadı kaçtı benden, 2 sene sonra numaran ezberimdeydi aramak istedim merak ettim seni diye aradı iki kere aradı üçüncüsünde açtım, ben iyiyim sorun yok sen nasılsın dedim benimle normal hiçbir şey olmamış gibi sohbet etmeye başladı anlattıkça anlattı üniversitede neler yaşamış arkadaşlarıyla neler yapmış ben de lafını kesip işim var önemli bir şey yoksa hoşça kal dedim hoşça kal dedi o da kapattım telefonu, buradaki amacı ne iki senede merak etmemiş de şimdi mi merak ediyor beni?

Eski sevgilim iki sene sonra durup dururken aradı, amacı ne olabilir?
Cevapla