Konuştuğum kişi 2 günde bir yazıyor, numaramı istemedi: beni gerçekten umursamıyor mu?

Arkadaşlar merhaba, konuştuğum biri vardı, bir şeyler de yaşadık, numara istemedi benden, ben de ondan. 1 aydır böyle 2 günde bir yazıyor konuştuğumuz uygulamadan. Çok yoğun çalıştığını söylüyor, hep yorgunum diyor. 2 gün yazmaması normal mi? Bazen aşkım diyor, bazen hiçbir şey. Ben mi çok sabırsızım acaba? Kendisi biraz büyük, çok değil ama orta yaşlarda. Ben 26 yaşındayım, sizce?

Konuştuğum kişi 2 günde bir yazıyor, numaramı istemedi: beni gerçekten umursamıyor mu?
Cevapla