Konuştuğum adam mesajlarima geç yazıyor bazen girip cevap vermiyor bende ona aynısını mı yapmaliyim?

O oyle yapınca bende geç yazıyorum. Mesela bazen giriyo okuyo cevap vermeden çıkıyo on dk sonra tekrar girip cevap veriyo bende aynısını yapiyorum ona. Ama uyuzda oluyorum sizce direkt kessem mi konuşmayı?

Konuştuğum adam mesajlarima geç yazıyor bazen girip cevap vermiyor bende ona aynısını mı yapmaliyim?
Cevapla