Eskiden tanıdığım biri vardi bir sene sonra yeniden yazdım konuştuk şu an da o bana yazmıyor ne yapacağım?

Bir sene önce çalıştığım yerde tanışmıştık, o benim çalıştığım yere geliyordu, çalıştığım mağazanın yanındaki dükkânda çalışıyordu. Benden hoşlanıyordu, o zaman aramızda bir şey olmamıştı. Bana istek attı Instagram'dan, bir ay sonra kabul ettim isteğini, yazıştık, eskiden benden hoşlandığını yazdı, buluşalım mı demişti, o günden sonra da bir mesaj yazmadı. O yazsın diye bekliyorum, ne yapmalıyım

Eskiden tanıdığım biri vardi bir sene sonra yeniden yazdım konuştuk şu an da o bana yazmıyor ne yapacağım?
Cevapla