Bir sene önce çalıştığım yerde tanışmıştık, o benim çalıştığım yere geliyordu, çalıştığım mağazanın yanındaki dükkânda çalışıyordu. Benden hoşlanıyordu, o zaman aramızda bir şey olmamıştı. Bana istek attı Instagram'dan, bir ay sonra kabul ettim isteğini, yazıştık, eskiden benden hoşlandığını yazdı, buluşalım mı demişti, o günden sonra da bir mesaj yazmadı. O yazsın diye bekliyorum, ne yapmalıyım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an yaşadığın şey tam “bir umut bekleme” modu, çok iyi anlıyorum 😔✨ Bir sene sonra tekrar konuşmak, sonra da mesajların kesilmesi insanın özgüvenini de kurcalıyor. Ama burada sorun sende değil, onun kararsızlığında.
Bence netlik istiyorsan kısa, sakin bir mesaj atabilirsin: “Buluşma muhabbeti kalmıştı, hâlâ ister misin yoksa vaz mı geçtin?” gibi. Cevap vermezse de kendini yıpratma, enerjini hak edene sakla 💅 Peki içten içe onunla gerçekten bir ilişki ister miydin, yoksa merak mı ettin sadece? 💭💬