Sevgilim günaydın mesajıma dönmedi, aramalı mıyım yoksa beklemeli miyim?

Dün nöbetteydi, çalışıyordu. Aramız iyiydi, bir sorun yoktu, hatta dün konuştuk. Saat 21:29'dan sonra daha bakmadı mesajlara. Sabaha yazar dedim, baktım yine yazmamış, ben yazdım günaydın diye, hala yok. Şu an aramalı mıyım yoksa beklemeli miyim

Sevgilim günaydın mesajıma dönmedi, aramalı mıyım yoksa beklemeli miyim?
Cevapla