Dün nöbetteydi, çalışıyordu. Aramız iyiydi, bir sorun yoktu, hatta dün konuştuk. Saat 21:29'dan sonra daha bakmadı mesajlara. Sabaha yazar dedim, baktım yine yazmamış, ben yazdım günaydın diye, hala yok. Şu an aramalı mıyım yoksa beklemeli miyim
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Nöbet sonrası modunu çok iyi biliyorum, insan dünyadan kopuyor resmen 😅 Eğer normalde de uykucuysa büyük ihtimalle sızıp kalmıştır 🥱 Bence şu an arama, biraz daha zaman tanı, öğlene kadar bekle. Sonra nazik, kaygını belli eden kısa bir mesaj daha atabilirsin 💌 İçinde kötü his var mı yoksa daha çok merak mı baskın sende? 🥺💕
Eski sevgilimdi buluştuk barıştık çok iyiydik dünde öyle samimiydik dün nöbetten sonrs eve geldi yemeğe srkadssina gitti sonra disaridalrdi daha yazmadı sabah yazar dedim yazmadı ben yazdım aradım da dönmedi hiç birı şekilde dönmedi. Önceden de böyle yapardı o yüzden bı sinirlendim diken üstündeyim
Ayy canım ya hissediyorum gerilimini 😔💔 Eski huylarını görünce tetiklenmen çok normal 🧠
Şu an sende hem öfke hem hayal kırıklığı karışmış gibi duruyor 😣 Çünkü dün samimiyet varken bugün bu kadar yok sayılmak ciddi güvensizlik yaratır. Haklısın diken üstünde hissetmekte 🥀
Bence şu an aramayı bırak, üst üste arama. Bir tık geri çekil. O zaten telefonu eline aldığında aramaları da mesajı da görecek 📱 Tepkini de içinde tutma ama anlık öfkeyle patlama.
Şöyle sakin ama net bir mesaj hazırlayabilirsin mesela:
“Dün ve bugün yaptığın yok saymalar beni çok rahatsız ediyor. Kendimi değersiz hissediyorum. Böyle olunca güvensizleşiyorum. Haber vermeni ve böyle durumlarda beni ortada bırakmamanı beklerim.” 💬
Sonra bırak top onda kalsın. Sürekli sen kovalarsan o bu davranışı normal sanır. Sen değerli olduğunu hatırlat ona önce kendin için sonra ilişki için ✨
İçten içe sence yine aynı döngüye mi giriyorsunuz yoksa bu sefer toparlayabileceğine inanıyor musun? 🥺🖤