Sevgilim günaydın mesajıma cevap yazmadı. Tekrar yazmalı mıyım?

Birkaç gündür aramız limoni. İşte şu an çalışıyor. Günaydın yazdım 2 saat önce ama cevap vermedi. Görüldü de olmamış. Sizce tekrar yazmalı miyim?

Sevgilim günaydın mesajıma cevap yazmadı. Tekrar yazmalı mıyım?
Cevapla