İş yerinde sürekli cilveleştiğim çocuk gerçekten bana mı yürüyor yoksa sadece şaka mı yapıyor?

İş yerinde sürekli cilveleştiğimiz bir çocuk var genelde şakasına cilveleşiyoruz ve ne kadar şakasına da olsa bir yerde abartıya kaçtığı zaman diyorum ki her şakanın altında bir gerçek yatar, yalnız dediğimde bana şaka olmadığını söylüyor ve aynı böyle yürümeye devam ediyor. Bana geçen gün yine aynı şekilde şakasına cilveleşiyoruz, akşamına iş çıkışı arkadaşlarımızla otururken elini belime koydu ben de kafamı onun omzuna koydum. Sizce bu çocuk bana yürüyor mu veya gerçekten ben onun hoşuna gidiyor muyum lütfen cevap verin

İş yerinde sürekli cilveleştiğim çocuk gerçekten bana mı yürüyor yoksa sadece şaka mı yapıyor?
Cevapla