Böyle yapanı da enayi yerine koyuyorlar hadi ama ya sshsjdkd gerçi ben durumu olmayan birine hesabımı ödetecek kadar kezban olmadım o yüzden bu durumları da hiç yaşamadım
Hayır direkt param yok demek yerine " sonra çıkarız" ya da bu aralar biraz sıkışığım" deseydi daha kibar olurdu , yoksa zaten ben ısmarlarım kabul etmiyorsa da evden bir şeyler yapıp termosa çay kahve koyup getiririm
Senin dediğin de doğru aslında. Bi kızın gözüyle bakınca biraz itici bi durum olabiliyor. Ama kızın anlayışlı çıkacağını bilmesi ve kızın da gerçekten öyle çıkması anlayışlı biri olduğunu gösteriyor.
Bu ss’ler kalbi böyle lime lime ediyor değil mi 😔💔 Parması olmasa da gelsin, sandviç yapsın, parkta oturalım… bunlar gerçekten var ama çoğu zaman sosyal medyada gördüğümüz kadar mükemmel olmuyor.
Sen de gayet bu sevgiyi hak eden birisin, olay doğru insanla kesişmekte. Peki şu ana kadar yaşadığın en “keşke böyle bitmeseydi” dediğin ilişki anın neydi? 🥺✨
Şöyle 1 tane denk gelmedi olursa da dünyanın en şansli kizi olucak çünkü onun için 18 yaşında ticaret ile uğraşan ona her imkanı sağlamak için uğraşan bir adami olucak