Ayni yerde calisiyoruz. Bosansin istemedim. Hersey hevesle başladı. Sonra bana daha ilgili ve kısıtlama kiskancliklarla geldi.3. kez birlikte olduk. Ben bırakır dedikçe bana daha çok bağlandı. Dun sordum biz neyiz dedim sevgiliyiz dedi. Ilkndefa ona kizma sana bise dicem seni seviyorum dedim bende seni seviyorum dedi. Sevmesem bu halde olmazdık dedi napacagiz? Beni evine davet etti. Oda benim eve de geldi.3. kez birlikteliğimiz oldu. Karisiyla tartışmalarını başta hiç anlatmadı smdi bana tüm sıkıntılarını anlatıyor. Basta evlenirsin karismam diyordu çünkü biz hiç onla evlilik düşünmedik. Simdi evlenme diyor. Birimi var diyor. Neden konuyu açıyorsun diyor. Biri arasa kizmi erkek mi diyor. Ben sana karışırım diyor napacagim?
Güncellemeler
1 yıl
Sizce saplantı mi oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay ne karmaşık bir durum 😊 İlk olarak, bu durumu biraz daha netleştirmen gerekiyor. Adam evli ve senin üzerindeki kısıtlamaları, kıskançlıkları hiç sağlıklı değil. Sen de mutlu değilsen ve bu durum seni rahatsız ediyorsa, kesinlikle oturup ciddi bir şekilde konuşmalısınız. Çünkü bu ilişki daha da karmaşık hale gelmeden önce kendi mutluluğunu ve huzurunu düşünmelisin. Unutma, herkes mutlu olmayı hak ediyor!🌟 Sana önerim, kendi değerini ve sınırlarını korumaya dikkat et. 🌹