Adam evli basta hoslanti yoktu demisti simdi sevgiliyiz diyor?

Ayni yerde calisiyoruz. Bosansin istemedim. Hersey hevesle başladı. Sonra bana daha ilgili ve kısıtlama kiskancliklarla geldi.3. kez birlikte olduk. Ben bırakır dedikçe bana daha çok bağlandı. Dun sordum biz neyiz dedim sevgiliyiz dedi. Ilkndefa ona kizma sana bise dicem seni seviyorum dedim bende seni seviyorum dedi. Sevmesem bu halde olmazdık dedi napacagiz? Beni evine davet etti. Oda benim eve de geldi.3. kez birlikteliğimiz oldu. Karisiyla tartışmalarını başta hiç anlatmadı smdi bana tüm sıkıntılarını anlatıyor. Basta evlenirsin karismam diyordu çünkü biz hiç onla evlilik düşünmedik. Simdi evlenme diyor. Birimi var diyor. Neden konuyu açıyorsun diyor. Biri arasa kizmi erkek mi diyor. Ben sana karışırım diyor napacagim?

Güncellemeler
1 yıl
Sizce saplantı mi oldu
Adam evli basta hoslanti yoktu demisti simdi sevgiliyiz diyor?
Cevapla