Arkadaşlar bir yıldır çıktığınız, ailelerin bildiği ve uzak mesafedeki sevgiliniz ailelerin bilmesine rağmen ve artık bir yılın sonunda beklenti içinde olduğunuzu ve buna göre bir iş planı yapmanız gerektiğini söyleseniz, o da size net bir zaman veremese, bu kadar önemli bir kararı böyle yok iş sözleşmesi falan deyip aceleye getirmek istemiyorum dese ve net bir zaman vermese ona karşı ne hissedersiniz ama çok sevdiğiniz birisi öyle düşünün? Kendisiyle çok da zor buluşuyoruz, ailem biliyor, onun ailesi beni biliyor, hep kaçak göçek, sen iş sözleşmeni imzala, gerekirse tazminat öderim bile dedi, yeter ki bu şekilde sınırlamayalım diyor. Yine konuşuyoruz ediyoruz ama o bana yazmadan yazmıyorum ve eski hevesim yok, ona karşı güvenemiyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer