Seven bazı erkekler neden aşkını itiraf etmeye çekinirler?

Hisleri olduğu halde ilk adımı kadınlar atsın diyenler var. Cinsiyet rolleri mi değişti? Ben kadınlar adım atamaz demiyorum. Duygusu olan taraf kim ise adım atabilir ama özellikle erkeklerin hisleri olduğu halde bunu söylemekten korkması, çekinmesi ve kadınlardan beklemesi prenseslik alameti gibi. Sevdiğini söylemeye bile cesareti olmayan insan her şeyden korkar, koruyamaz, zayıf biri izlenimi oluşturuyor bence.

Seven bazı erkekler neden aşkını itiraf etmeye çekinirler?
Cevapla