Eski sevgilim bir bahane ile yazıp akşamına beni istemeye geldiler dedi, sizce neden böyle yaptı?

Başlıkta okuduğunuz gibi 1 ay oldu olmadı 3 senelik ilişkim idi, beni en zor anımda bırakıp gitti, ben de sessizleştim. Sonra kargo için mesaj attı görmemişim, arkasına akşama istemeye geldiler, ben onu düşüneceğim dedi. Sonra benden yine tepki yok ne adamlığımı bıraktı ne de şerefimi. Sizce neden hemen istemeye geldiler dedi anlamadım, neden böyle yaptı bilen yazsın

Eski sevgilim bir bahane ile yazıp akşamına beni istemeye geldiler dedi, sizce neden böyle yaptı?
Cevapla