Eski sevgilimin arkadaşı durduk yere istek yolladı, beni mi deniyorlar?

Eski sevgilimle ayrılalı yaklaşık 3 ay oldu, ayrılan oydu ve hiç konuşmadık. Arkadaşı (erkek) istek yolladı ve mesaj attı naber diye. İyi sen yazdım o da geç cevap verdi "Tanıdınmı beni?" Diye ben de. Biraz seri olsa amacını öğrenicem ama sizce amaç
Ne?
Eski sevgilimin arkadaşı durduk yere istek yolladı, beni mi deniyorlar?
Cevapla