Ayrılık sonrası ilk rahatlama neden 6 ay sonra yerini özleme ve boşluğa bırakıyor?

Ayrıldıktan sonra hemen kendimi kurtulmuş, rahatlamış hissettim, gezdim tozdum eğlendim, aradan 6 ay geçti ama şimdi onun şefkatini, sevmeyi, sevilmeyi özlüyorum, yastığa her başımı koyduğumda hep aklımda 🥲
Ayrılık sonrası ilk rahatlama neden 6 ay sonra yerini özleme ve boşluğa bırakıyor?
Cevapla