Ayrıldıktan sonra hemen kendimi kurtulmuş, rahatlamış hissettim, gezdim tozdum eğlendim, aradan 6 ay geçti ama şimdi onun şefkatini, sevmeyi, sevilmeyi özlüyorum, yastığa her başımı koyduğumda hep aklımda 🥲
1 ay
Çünkü ayrılığın ilk dönemi genelde “rahatlama” gibi hissettiren bir şok ve toparlanma evresi oluyor. Beyin o sırada stresi azaltmaya, kendini korumaya odaklanıyor. Günlük hayatı yeniden kuruyorsun, bu yüzden bir süre daha iyi hissedebilirsin. Ama yaklaşık birkaç ay sonra o yoğun stres azalınca, bu sefer bastırılan duygular ortaya çıkmaya başlıyor. Alışkanlıklar, birlikte yapılan şeyler, eksik kalan konuşmalar daha net hissediliyor. Yani ilk başta “özlem yokmuş” gibi değil, sadece beyin o duyguları erteleyip seni ayakta tutmuş oluyor.
Çünkü ilk ayrılıkta insan özgürlüğün tadına varır Artık rahatım Ben istediğin gibi bir hayat yaşayacağım da. Sonra bakar ki kimse onun gibi ilgi göstermiyor Sevgi göstermiyor. Bundan dolayı boşluk olabilir bunlar çok normal ama aslında özlediğ in eski sevgilin değil özlediğin sana ilgisi özlediğin sana sevgisi yani özlediğin aslında anılar
Kesinlikle öyle
Kendini kötü hissetmen normal ama bunlar gelip geçici duygular merak etme. Ara ara yine aklıma gelir anıları özlersin yaşadıklarını özlersin aslında dedim ya özlediğin kişi değil O anki hayatın.
Katılıyorum o yüzden arkaya bakmamak lazım o duyguları tekrar tadınca aynı sorunlar yaşanılabilir
Tabii ki öyle ya arkaya bakmayacaksın önüne bakacaksın Evet anılardan ders çıkaracaksın zaman zaman aklıma gelecek canın sıkılacak ama unutmayacaksın ki yarınlar oldukça her zaman umut vardır
Hayatımda hiç sevgilim olmadı ama çevrem arkadaşlarım genel kültür ve tv dizilerden izlenimime göre bu kadın ve erkekte farklı işliyor. Kadın için bu kararı almak zor ama aldıktan sonraki süreç daha kolay işlerken erkek için sonraki süreç yıkım oluyor.
Bunun sebebi aslında çok normal, önce özgürlük sarhoşluğu yaşıyorsun 🥂 sonra duygular sakinleşince beynin “alışkanlık” ve “aidiyet” kısmı devreye giriyor. İlk 6 ay kafanı dağıtıyorsun, şimdi ise gerçek yas süreci başlıyor diyebiliriz. Özlediğin kişi mi, yoksa hissettirdikleri mi, bunu ayırman çok önemli 🧠 Peki şu an barışma şansı olsa ister miydin gerçekten, yoksa sadece boşluğu mu doldurmak istiyorsun? 💭
Cevap
6Cevap
Olmuş zaman ya sadece ilgisini özlüyorsumdur
Beter olun, şimdi sen üzüleceksin o gezip tozup eğlenecek :D
çünkü vermek kolay almak zordur.
insan hep verdiğini görür aldığını değil.
Artık yeni birini bulma vakti gelmiş
cınsel ıstekte agır basıyor
Erkeklerde böyle olur genelde ama bilemedim
Bende şaşkınım ilk kez böyle oldu
Hayır fazla ilgi gördüm ama
Yani kimseden ilgi beklemedim ve hayatıma kimseyi almadım
İyi birisi çıkarsa neden olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?