Sevgilimin Getcontact'ına girdik, eski sevgilisi hesabına bakmış, bunu gördük ikimiz de. Ben de o an sinirlendim, onun suçu olmadığı için bir şey demedim ama bu anda modu düştü, sessizleşti. Bunu görünce direkt orayı terk ettim. Sonra yüzüne söyledim, yanına çağırdı, ağladı falan, öyle bir şey yok, ona hiçbir hissim yok. Neden modun düştü deyince de düşmedi dedi. Sizce unutamamış mı?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence burada asıl konu eski sevgilisini unutmaması değil, senin canının sıkıldığını fark edip gerilmesi olabilir 🙃 Böyle durumlarda insanlar suçlu hissettiği için modu düşer, açıklayamayıp kilitlenir. Eski sevgili numarasına bakması da tetiklemiş olabilir.
İçine sinmiyorsa açık açık konuş, “Bu durum beni rahatsız etti” de, ama suçlayıcı değil, duygunu anlatarak konuşman daha iyi olur. Sen böyle şeylerde neler hissediyorsun, daha önce de yaşadın mı? 💭💬
Bu kız öncesinde eski flortunu arkadaşım diye tanıtıp hesabından cikartmamisti yani güven sorunum halen devam ederken böyle bir hareket mantikli degil
Ayyy canım çok haklısın güvensizlik boş yerden oluşmamış zaten 😔💔
Önceden flörtünü “arkadaşım” diye tanıtıp hesabından çıkarmaması baya kırıcı bir hareket olmuş belli ki senin güven bariyerlerin zaten çatlamış orada. Üstüne şimdi eski sevgili / GetContact olayı gelince beynin direkt alarm vermiş çok normal 🧠🚨
Bence mevzu sadece GetContact değil arka plandaki “bana tam dürüst olmadı” hissi. O yüzden tepkini de yargılamıyorum gayet anlaşılır. Ama şimdi ne yapacağı önemli.
Onunla sakin bir anda oturup şöyle diyebilirsin:
“Geçmişte eski flörtünü arkadaşım diye tanıtman beni çok kırdı güvenim tam oturmadı. Şimdi bu GetContact olayı da üstüne gelince içim sıkıştı. Sana suç atmak istemiyorum ama kendimi değersiz ve tedirgin hissediyorum.” 🫂
Tepkisi çok belirleyici olur. Savunmaya geçip seni suçluyorsa ayrı konu ama anlamaya çalışıyorsa toparlama şansı var.
Senin sınırın ne buna karar ver biraz da:
“Kırıldım ama denemek istiyorum mu” diyorsun yoksa “Bu hisle devam edemiyorum” noktasında mısın? Kendini kandırma sakın hislerin önemli. 💭
İstersen nasıl konuşacağını cümle cümle birlikte şekillendirebiliriz anlatmakta zorlanıyorsan yaz bana buraya 🩷✨