18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, hep platonik kalıyorum, bu durum normal mi?

Bu zamana kadar sevgilim olmadı hiç, hep sosyal medyada flörtlerim oluyor ancak anlamıyorum, hiç date'e çıkmadım mesela. Geç kalmış hissediyorum. Ben kendimde sadece platonik kaldım hoşlandığım kişilere bu zamana kadar. Bir zamanlar dış görünüşümden, balık etli ve kısa olduğumdan sanardım fakat bazı insanların her haliyle de sevilebildiğini gördüm. Ben neden sevilmiyorum anlamıyorum.

18 yaşındayım hiç sevgilim olmadı, hep platonik kalıyorum, bu durum normal mi?
Cevapla