AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
bir tane sevmeye layık adam bulmak zor iken bu devirde.. iki aşk olmaz. seninki hoşlanmadır.
birinden hoşlanıyorsun diğerine aşık ya da ikisinden hoşlanıyorsun
iki kişiyle oynaşabilirsin ama sevmezsn biri daha üstün gelir
aynı anda iki kişiyi sevemezsin birini gerçekten sevseydin diğeride olmazdı zaten kalbin izin vermezdi
sevmez olur muuu yaaa 3 üde sever 4 dü sever a mk ben hepsini seviyom mesela
Sevmek mi adı bilmiyorum ama için ısınır işte..
Olmasın ama oluyor işte..
hem anneni hem babanı aynı anda sevmiyor musun. o mantıktan yola çık.
2 değil daha fazlası bile sevilir
Birini çok severken birine sadece ufak bir ilgi olağan bir şeydir.
Bir bilge der ki,
Aynı anda iki ateş yakmaya çalışırsan kendini yakabilirsin.
Ooo ben 5-10 hepsini aynı anda sevebilirim. Birinin bakışını severim, ötekinin gülüşünü, diğerinin kalbimi deli gibi artırmasını.
benim neyimi seversin :DDD
Bulurum elbette senin de sevecek bir şeyini hiç problem değil benim için :)
Yaşamayan bilemez. Oluyor tabikii. Çok tuhaf ama...
Sevebilirim eğer cömert bir kalbim varsa neden olmasın :)
İki erkegi birden seviyorum , biri sevgilim biri yakın arkadasım. Kendimi kötü hissetmeme neden oluyor bu durum , keske birinden kurtulabilsem...
aynı orantıda olmaz.. birine ağır basar. diğerini bertaraf edebilir :/
Her zaman 2. yi seç. Birincisini gerçekten sevsen 2. zaten olmazdı
ben bir kişiyi sevmeyi beceremedim kalmış iki kişi gereksiz
Iki kisiyee asikk olmak diyecene iki kisiyle sevismek deseydin daha mantiklii :)
Aynı anda 1-2 kişiyi sevip 5-6 kişiden hoşlanabiliyorum bazen sadece bir kişi oluyor. Duygularım karışık yani :)
Serefsizlikten baska birsey degi bu bunu aşk adi altina koymazsan iyi olur
Evet sevebilirsin. İkisi de mükemmelse benim suçum ne :)
iki kişi ne ki 12 kişiyi bile sevebiliriz tabii bulursak
2 den fazla kisiden hoslanma ve sevgi olabilir ama ask olamaz
Seversin ama ikisini birden aynı çoşkuyla yaşayamazsın...
Çok kötü bir durum benim başıma da geldi 3 sene önce
Arkadaşların dediği gibi sevmek mümkün ama aşk beslemek başka
bir önceki sevgilini unutamadan baskayıla beraber olursan durum böyle oluyor
Ben sadece sevgiime odaklanırım araya başka ten ya da kalp sokmam
bir ara öyle olduğunu sanmıştım ama sonradan ikisini de sevmedigimi anladım :D
Kararsız bir durum olur ikisini de eşit sevemez bir İNSAN.
hiçbirisini gerçekten sevmemk kaydıyla sayıyı yükseltebiliriz bile... *-*
Oluyor l*n baada olduydu garip bisey uzun surmez birinden biri ile 1 gece takil sabaha kadar :P
sen sevdiğini sanıyor olmayasın dostum? bence duygularını yeterince tanımıyorsun
ben sevemem aynı anda iki kişi hatta kimsenin sevemyeceğini düşünüyorum. birini gerçekten seversen ve değer verirsen asla aklına başkası giremez girersede gerçekten sevmemişsindir
Ikisine asik olamazsin ama sevebilirsin bazende sevdigini sanarsin. Anilarini unutamadigin kisiyi seviyorsun sanabilirsin
empati kurarsak çöken bir felsefe!
ikisini de eşit sevemezsin ama biri diğerinden kesinlikle farklıdır
sevmek bize verilen hayvani bir içgüdüdür. eğer görünüşünü beğendiğimiz ve huyları tam bizle uyan kişiler varsa "aşk" dediğimiz içgüdü değil 2, 3 kişiye karşı bile olabilir.
Birine aşık olur, diğerinden ise hoşlanırsın. Aşk bence 2 kişinin arasındaki muazzam birşeydir. Hoşlanmak ise o kızın senle olan ilgilenmesi, güzelliği hoşuna gider aşk diye yanıltabilir ama değildir.
Hayır sevemez ben birini sevemezken ikisini nasıl seveyim. =D
Tabiki mümkün ve bu gerçektede var. İnsan kalbi birden çok kişiyi rahatlıkla seve bilir ama sevgininde türleri vardır. Herkes annesini sever babasını sever eşini sever çocuklarını sever hepsine olan sevginin bölümü kalbin farklı yerlerindedr bir birleriyle kıyaslanamaz. Sevginin milyonlarca çeşidi var sorunumuz şuki karşımızdaki kşiyi Eş olarakmı seviyoruz yoksa diğer arzularımızlamı seviyoruz bunun farkına varamıyoruz. Arzular geçince sevgide bitiyor. Halbukü sevgi bitmez.
@gokhangunes güzel açıklamışsın uzun uzun yazmışsın teşekkürler
Yalnış yere yazmışım ama :) anlaya bildiysen :) ne güzel
teşekkürler ilgin adına
hatta birçok kişiyi , lakin hissedilen sevgilerin adı farklı..
Hoşlanmak olabilir bir anlık gönül kayması ama aşık olunmaz
Zor iş büyük bir ihtimal birini daha az seviyordur
önemli olan iki karının tanışmaması!
Hayir daha bir kisiyi bile sevemiyorum ikincisini nasil sevicem.
Evet kalp bu dediklerinle hareket etmiyor istesende istemesende durduramıyorsun
benim kalbim 1 kişiyi bile sevemiyor ikisini nasıl sevebiliyonuz
ben severim aynı anda üç kişiyi bile severim o potansiyel var bende
Aynı anda 2 kişiden hoşlanmak, beğenmek olur da sevmek olmaz ya
yok sevemezsin sadece öyle olduğunu sanarsın da birisi daha ağır basar
bir tanesini idare edemezken iki tane.. no anam no
tek kişilik ilişkiler bile zor giderken iki ilişkiyi düşünemiyorum tek ilişki hep iyidir benim acımdan
Hayır, kalp bir tane ve bir tek kişi işin atabilir.
Birini bile sevemezken, millet aşmış iki tane seviyor , o nasıl bir şey ya.
Severimde, sevişirimde. Aşıkta olurum. Kabul etseler aynı evde bile yaşarım. Ama kabul etmiyolar maalesef:)
Ona aşk edemiyoruz karaktersiz ş. r. fsiz diyoruz biz. (:
Benim için zor bir seçenek bu
İnsan bence severken birini, başkalarına göz dikmemeli
Öyle birşey, mümkün değil.
Birinden hoşlanırsın sadece.
Tek bir kisiyi dahi sevemezken ikincisi hakkında ne diyim ki
İlla birisini seviyorsundur diğerindende hoşlanıyorsundur ;)) Çünkü olamaz ;))
empati kurarsak çöken bir felsefe!
Ama 2 kişiyi sevmek gerçek aşk değildir ! hep böyle olmuştur -_-
sanmıyorum
seveceğim 1 kişi yeter
mesaj bekliyorum cesareti olan bayan
ben sevebiliyorum aynı anda iki kişiyi tuhaf oluyo ya :S :D:D
Aynı andasını bilmem de birini seviyorken başkasını sevemezsin.