3 hafta sonra WhatsApp engelini kaldırıp durum yapan erkek. Beni unutmamışmdır.
1 ay
3 hafta sonra WhatsApp engelini kaldırıp durum yapan erkek. Beni unutmamışmdır.
Erkeklerin mallıklarını kendinize yormayın erkekler mal bizim kadar detay düşünmezler en fazla numarasını silip silmediğini anlamak için yapıyodur bakma durumlarına seni isteyen seven adam böyle ucuz numaralar yapmaz adam gibi gelir konuşurdu düşme böyle aptal oyunlara
Durumlarına bakmiyorum
Ama bilerek kaldırıp durum yaptı sırf ben Bakicakmym diye sanki anlamadm
Ama amaç ne yani 3 haftdr yoksun terk ettin bişey demedin niye geri gelip durum. Yapyorsun egosunu okşycm sanıyor tekrr yszcm sanıyor ama rüyasında görur
Ego okşamak değil hala bıraktığı yerde misin ona bakıyor orada olma
Haklsn..
Eski sevgili psikolojisi tam “silmek istemiyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum” kafasıdır 😂 3 hafta sonra engeli kaldırıp durum atması büyük ihtimalle yoklamadır, “bakıyor mu, tepki veriyor mu?” merakı yani 🙃
Kesin unutmamıştır, ama unutmamak başka, ilişkiye hazır olmak başka. Sen şu an ne hissediyorsun, geri dönse ister misin gerçekten, yoksa sadece egon mu okşanıyor? 💭💬
Cevap
7Cevap
Asıl soru , onunla ilgili senin hala bir amacın var mı?
Hayır yok.
Cnkü çok üzdü beni 3 haftdr terk etti beni engelde tuttu.. şimdi de kaldrmş durum yapmış.. birde benden mesaj bekliyor cnkü yazmyor... Artık tskmcam unutmaya çalışıyorum
Sevdanın son vuruşunu yapmak istemiştir
Bir daha asla ama asla ona yazmam dönmem ama amacı ne merak ettm
Söyledim işte, daha ne diyeyim :D
Sok vuruş ne azmşmi yani
seks hanımefendi seks, pompa
Hiç öyle bişey aramızda geçmedi ki sarlp öpmemi özlemiş
Azmıştır
Yazmyorki..
Cidden mi... 23 gündür engelde tutan adam... Engeli kaldırp durum yapmış..
Sence yazarmi ihtimali var mı
Amacı belli işte
Ne amaç..
Konu şu:.
Biz 2 yldr tanşp konuşuyoruz. Bir gün kuzenim yazdı evllik niyetiyle diğer günde buna dedim ki bak kuzenim yazmş gel ciddi bir adım atalım yoksa ailem sıcak bakiyor dedim.. öyle yaptmki bişeyler yapsn hani ciddi adım atsn daha önce hep senle ciddiym diyordu zatrn.. nyse baktım bans dedi ki kabul et diyip üstüme kptti. Sonra bn bisy yazmadm 1 saat sonra baktm egellemis 23 gündür engelde bıraktı beni bişey demeden.. dün gece kaldırdı üstüne durum yapmış.. ve yazmadida
Attm.
Tekrar tek kale maç istiyordur
Yani ne istiyor... Yazmyorda yazmazsda.. kesin benden bekliyor.. ama yazmycam... o yazarmi sence bir gün
Yazsada salla gitsin
Aynen görüldü atarm
bileniyordur sana
Nasıl ysni
anlatayım
Azmistir tekrar
Verirmisin yine
Durum yapmış bide araba üstünde yolda giderken.. şarkı koymuş eller üzer diye. Amaç ne
Soruma cvp verirmisin
Hiç öyle bir durum olmadı aramzda ama ona istekle sarılıp öpüyordm bunumu özlemiş
Nasil bi istek
Sevdiğin insana karşı olsn istek
Arzulu cinsel istek dimi
Aynen
Bisey sorcam ama gizlisin
?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?